ΜΑΘΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ

Κυριακή 4 Ιουλίου 2021

Το ΚΚΕ και η ΚΝΕ δεν συμμορφώνονται «προς τα υποδείξεις», τολμάνε, προχωράνε για την κοινωνική απελευθέρωση, τον σοσιαλισμό


Για δεύτερη ημέρα σήμερα πλήθος κόσμου από όλες τις εργατικές - λαϊικές συνοικίες της ευρύτερης περιοχής του Πειραιά κατέκλυσαν το πάρκο Κράκαρη του πολυχώρου «Λιπασμάτων» στη Δραπετσώνα.

Με τη νεολαία να έχει τον πρώτο λόγο, εργαζόμενοι, με έντονη την παρουσία των εργατικών οικογενειών από Ζώνη, το λιμάνι του Πειραιά (Cosco, ΟΛΘ), από τα εργοστάσια του Πειραιά, των γύρω δήμων, με παρακαταθήκη της χθεσινές εκδηλώσεις, έδωσαν μαζικά το «παρών» τους, επιβεβαιώνοντας του ισχυρούς ακατάλυτους δεσμούς που συνδέουν το ΚΚΕ και την ΚΝΕ με όλη την περιφέρεια του Πειραιά.

Ταυτόχρονα, έκθεση βιβλίου της «Σύγχρονης Εποχής», η έκθεση αφιερωμένη στα 30 χρόνια των αντιμπεριαλιστικών διήμερων της ΚΝΕ, το πλούσιο καλλιτεχνικό πολιτιστικό πρόγραμμα, με κορυφαία στιγμή την ομιλία του Θοδωρή Χιώνη, μέλους του ΠΓ της ΚΕ του ΚΚΕ και γραμματέα της ΕΠ της ΚΟ Αττικής (διαβάστε παρακάτω και δείτε πάνω βίντεο) ανήγαγαν το Φεστιβάλ της ΚΝΕ σε ξεχωριστό πολιτικό και πολιτιστικό γεγονότα όλης της περιοχή του Πειραιά και όχι μόνο.

Το στίγμα του φεστιβάλ δίνει και το γιγαντοπανό που έχει αναρτηθεί στο χώρο και γράφει «Απαλλοτρίωση των 740 στρεμμάτων των λιπασμάτων χωρίς αποζημίωση, να αποδοθούν στο λαό και τη νεολαία της περιοχής», που διατρανώνει το πάνδημο αίτημα που εκφράζουν οι εργαζόμενοι και οι φορείς τους σε όλο τον Πειραιά, κόντρα στα επιχειρηματικά συμφέροντα που έχουν μαυρίσει την ζωή των κατοίκων. 

Ακολούθησε η Πολυξένη Καράκογλου η οποία παρουσίασε το καινούργιο της άλμπουμ «Σημεία στίξης» και και αιφέρωσε μουσικό απόσπασμα του μελοποιημένου Ν. Καββαδία στο «Τραβέρσο» - Πολιτιστικό Στέκι της ΚΝΕ στον Πειραιά. Στη συνέχεια ο  Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης παρουσίασε τους «Τσολιάς εν δε Τσόλια Μπαντ!» και στο τέλος στη σκηνή ανέβηκε ο  Δημήτρης Μυστακίδης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου