ΜΑΘΕ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΣΟΥ

Δευτέρα 27 Μαρτίου 2023

«Η κυβέρνηση κάνει νόμο την κοροϊδία»


Η στάση της κυβέρνησης είναι προκλητική για τις οικογένειες των πληγέντων από το έγκλημα στα Τέμπη, για τους χιλιάδες νέους που διαδήλωσαν για να μη συγκαλυφθεί το έγκλημα, για τους φοιτητές που βρίσκονται στους δρόμους για τα δικαιώματά τους.

Στο πολυνομοσχέδιο “σκούπα”, που κατέθεσε, στο οποίο -μεταξύ άλλων- περιλαμβάνονται ρυθμίσεις που αφορούν δήθεν στην απονομή επαγγελματικών δικαιωμάτων για τα «νέα» τμήματα γεωπονικών σχολών και στη στήριξη των πληγέντων φοιτητών-μαθητών του εγκλήματος στα Τέμπη, περισσεύει η υποκρισία!

Αντί να ικανοποιήσει τα δίκαια αιτήματα των φοιτητών για επαγγελματική κατοχύρωση των πτυχίων τους, η κυβέρνηση απομακρύνει ακόμα περισσότερο μια δίκαιη λύση, θέτοντας νέα εμπόδια και παραπέμποντας σε μια ...νέα απόφαση, δηλαδή στις καλένδες.

Επί της ουσίας ανοίγει τον δρόμο σε νέα κλεισίματα και συγχωνεύσεις Τμημάτων, σύμφωνα άλλωστε με τα κριτήρια της αγοράς που θέτει η Εθνική Αρχή Ανώτατης Εκπαίδευσης, η οποία αναγορεύεται σε υπέρτατο κριτή.

Όσο για τις τυμπανοκρουσίες περί «μεγάλης διευκόλυνσης» των οικογενειών, που επηρεάστηκαν άμεσα από το έγκλημα στα Τέμπη, καταλήγουν να είναι κενό γράμμα χωρίς να δίνει λύση ούτε στα αυτονόητα. Για τους μαθητές που έχουν ζήσει το έγκλημα των Τεμπών διατηρεί την απαράδεκτη ρύθμιση για την Ελάχιστη Βάση Εισαγωγής που εκ των πραγμάτων ισοδυναμεί με κόφτη. Για τους φοιτητές η διευκόλυνση για μετεγγραφή σε τμήμα της επιθυμίας τους, χρειάζεται να πληροί απαράδεκτες προϋποθέσεις, όπως το να μην έχει υπερβεί τα υποχρεωτικά εξάμηνα φοίτησης για το πτυχίο!

Μόνο ντροπή! Ο εμπαιγμός και η κοροϊδία της κυβέρνησης δε θα μείνουν αναπάντητα. Η νέα γενιά με την αγωνιστική της στάση και τις πολιτικές της επιλογές μπορεί να στείλει ηχηρό μήνυμα στην κυβέρνηση και όσους παίζουν με τη ζωή και τα δικαιώματά της.

 Γραφείο Τύπου του ΚΣ της ΚΝΕ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου