Μετά απ’ τα αστεία για την γκαντεμιά του πρωθυπουργού, η
επόμενη πιο “δημοφιλής κατηγορία” ήταν η απάντηση του φιλελέ διαδικτυακού
στρατού για τους δημόσιους υπαλλήλους που βγήκαν έξω από τα κτίρια που
στεγάζουν τις δημόσιες υπηρεσίες, αλλά δεν ξαναμπήκαν μέσα για να κλείσουν το
οκτάωρο. Όχι γιατί αυτό επιτάσσει η κοινή λογική και οι κανόνες ασφαλείας, αλλά
γιατί τους ενδιέφερε να επωφεληθούν της ευκαιρίας για ένα άτυπο τριήμερο.
Αντίθετα, οι εταιρίες του ιδιωτικού τομέα που δεν άφησαν τους υπαλλήλους τους να “τρέχουν στα τσιμεντένια λιβάδια με ξέπλεκες κοτσίδες” θεωρήθηκαν υπόδειγμα υπευθυνότητας και συνεπούς παραγωγικότητας, που δεν αποκλίνουν από το στόχο να αποδείχνουν τη μισανθρωπιά τους και πόσο χαμηλά βάζουν την ανθρώπινη ζωή.
Υπήρχε όμως μία ακόμα μεγάλη στιγμή του ιδιωτικού τομέα, που δε σταματά να επιβεβαιώνει σε κάθε μικρή και ανθρώπινη στιγμή την υπεροχή του σε όλα τα επίπεδα. Όπως αυτό της αποτελεσματικότητας και της αξιοπιστίας. Και αυτό δεν αλλάζει από μια μικρή λεπτομέρεια, με τη μερική κατάρρευση του τηλεπικοινωνιακού δικτύου για αρκετή ώρα μετά το σεισμό.
Πολύς κόσμος αδυνατούσε να επικοινωνήσει με τους δικούς του, για να τους καθησυχάσει πως είναι καλά -χώρια όσοι μπορεί να βρίσκονταν εγκλωβισμένοι κάπου και έπρεπε να ειδοποιήσουν για να έρθει βοήθεια. Η άτυπη σύσταση των εταιριών τηλεπικοινωνίας στο καταναλωτικό κοινό ήταν να αποφεύγει να επιβαρύνει το δίκτυο… Με άλλα λόγια, μην κάνετε κλήσεις έκτακτης ανάγκης σε ώρα έκτακτης ανάγκης, για να μπορούν να γίνουν κλήσεις έκτακτης ανάγκης!
Ούτως ή άλλως βέβαια, οι περισσότεροι δεν είχαν καν αυτή τη δυνατότητα, αφού αδυνατούσαν για αρκετή ώρα να βγάλουν γραμμή. Μάλιστα οι εταιρείες συνέστησαν τη χρήση ίντερνετ αντί κλήσεων, όταν ούτε κι αυτό ήταν διαθέσιμο σε κινητά για αρκετή ώρα. Και οι επιτυχίες συνεχίζονται…
Κατιούσα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου