Οι σκηνές που ακολουθούν δεν προέρχονται από οδομαχίες στη Φαλούτζα,
ούτε από συγκρούσεις ΜΑΤ – γνωστών αγνώστων στα στενά πέριξ του
Πολυτεχνείου, αλλά από την υπεράνω αντιεξουσιαστικής υποψίας συνοικίας
του νέου κόσμου.
Πιο συγκεκριμένα, από το χώρο γύρω από το ναό της Αναλήψεως, όπου οι κροτίδες, πυροτεχνήματα και τα δυναμιτάκια είναι πολύ φλώρικα για να καλύψουν τις λατρευτικές ανάγκες των πιστών.
Έτσι λοιπόν, τμήμα του χριστεπώνυμου πλήθους αποφάσισε να απαντήσει στο καθιερωμένο ερώτημα/ευχή των ημερών “Χριστός Ανέστη” με το “Αληθώς εξερράγη”:
Αποφασισμένοι να μην αφήσουν το ρουκετοπόλεμο της Χίου να μονοπωλήσει και φέτος τα δελτία ειδήσεων, έκαναν τη νύχτα μέρα με βροχή μολότοφ και φλόγες πολλών μέτρων.
Προφανής είναι η απόπειρα αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, που ήδη αποτελεί προπύργιο airbnb και πλέον φιλοδοξεί να γίνει τόσο πασχαλινός, όσο και θεματικός προορισμός, το δεύτερο για το εναλλακτικό πλήθος του κινηματικού τουρισμού που ως τώρα παρεπιδημεί σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα στα Εξάρχεια.
Αν πάλι θέλετε να καταλάβετε τι είναι η διγλώσσα (η διπλή γλώσσα του Όργουελ), δεν έχετε παρά να δείτε δελτία ειδήσεων.
Οι ίδιες εικόνες στα Εξάρχεια θεωρούνται επίγεια κόλαση, καταστροφή περιουσιών, ανυπαρξία κράτους, νύχτα τρόμου, Αγίου Βαρθολομαίου και ό,τι άλλο δημοσιογραφικό κλισέ υπάρχει. Αν ήταν καπνογόνα στην κερκίδα, ίσως να μιλούσαν για χούλιγκαν και βία στα γήπεδα.
Στο Νέο Κόσμο είναι το χαρμόσυνο νέο της Ανάστασης στον παράδεισο, που δίνει ιδιαίτερο χρώμα στα ήθη και έθιμα της πατρίδας μας. Και μπορεί να μην είχε μοναχούς Καπουτσίνους, όπως οι καθολικοί, έχουμε όμως ευσεβείς κουκουλοφόρους με μολότοφ, κι είναι περίπου το ίδιο.
Κι αν κάνουν έρευνα στο σπίτι σας, και βρουν άδεια μπουκάλια, που σας ενοχοποιούν για μολότοφ, πείτε πως τα μαζεύετε για την Ανάσταση, που θα πάτε στο Νέο Κόσμο –
το σοσιαλισμό.
Κατιούσα
Πιο συγκεκριμένα, από το χώρο γύρω από το ναό της Αναλήψεως, όπου οι κροτίδες, πυροτεχνήματα και τα δυναμιτάκια είναι πολύ φλώρικα για να καλύψουν τις λατρευτικές ανάγκες των πιστών.
Έτσι λοιπόν, τμήμα του χριστεπώνυμου πλήθους αποφάσισε να απαντήσει στο καθιερωμένο ερώτημα/ευχή των ημερών “Χριστός Ανέστη” με το “Αληθώς εξερράγη”:
Αποφασισμένοι να μην αφήσουν το ρουκετοπόλεμο της Χίου να μονοπωλήσει και φέτος τα δελτία ειδήσεων, έκαναν τη νύχτα μέρα με βροχή μολότοφ και φλόγες πολλών μέτρων.
Προφανής είναι η απόπειρα αναβάθμισης του τουριστικού προϊόντος της περιοχής, που ήδη αποτελεί προπύργιο airbnb και πλέον φιλοδοξεί να γίνει τόσο πασχαλινός, όσο και θεματικός προορισμός, το δεύτερο για το εναλλακτικό πλήθος του κινηματικού τουρισμού που ως τώρα παρεπιδημεί σχεδόν κατ’ αποκλειστικότητα στα Εξάρχεια.
Αν πάλι θέλετε να καταλάβετε τι είναι η διγλώσσα (η διπλή γλώσσα του Όργουελ), δεν έχετε παρά να δείτε δελτία ειδήσεων.
Οι ίδιες εικόνες στα Εξάρχεια θεωρούνται επίγεια κόλαση, καταστροφή περιουσιών, ανυπαρξία κράτους, νύχτα τρόμου, Αγίου Βαρθολομαίου και ό,τι άλλο δημοσιογραφικό κλισέ υπάρχει. Αν ήταν καπνογόνα στην κερκίδα, ίσως να μιλούσαν για χούλιγκαν και βία στα γήπεδα.
Στο Νέο Κόσμο είναι το χαρμόσυνο νέο της Ανάστασης στον παράδεισο, που δίνει ιδιαίτερο χρώμα στα ήθη και έθιμα της πατρίδας μας. Και μπορεί να μην είχε μοναχούς Καπουτσίνους, όπως οι καθολικοί, έχουμε όμως ευσεβείς κουκουλοφόρους με μολότοφ, κι είναι περίπου το ίδιο.
Κι αν κάνουν έρευνα στο σπίτι σας, και βρουν άδεια μπουκάλια, που σας ενοχοποιούν για μολότοφ, πείτε πως τα μαζεύετε για την Ανάσταση, που θα πάτε στο Νέο Κόσμο –
Μένει μόνο ν’αλλάξει πια όνομα ο ναός και, όπως κάποτε ο Άγιος Δημήτριος στου Φιλοπάππου ονομάστηκε Λουμπαρδιάρης επειδή κατά την παράδοση σώθηκε από οθωμανικό κανονιοβολισμό (λουμπάρδες), έτσι κι αυτός να γίνει της Αναλήψεως της Μολοτοφόρου.Μολότοφ λέει στο νέο κόσμο στην ανάσταση κ λέει η εκκλησία είναι της Αναλήψεως κ εμένα μου ήρθε το κρύο αστείο για ανάληψη ευθύνης (συγγνώμη αλλά δουλεύω κ σήμερα οπότε μέχρι εκεί φτάνει το χιούμορ)— sfyrodrepano (@sfyrodrepano) April 28, 2019
Κατιούσα
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου