Στη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, δεκάδες εργαζόμενοι μέλη των σωματείων πραγματοποίησαν ενημερωτικές παρεμβάσεις και συλλογή υπογραφών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης (πεζόδρομος Αγ. Σοφίας, στάση ΟΑΣΘ πλ. Αριστοτέλους) και στους τερματικούς σταθμούς Αριστοτέλους με Εγνατία, ΙΚΕΑ και ΟΣΕ.
Η πρωτοβουλία των ταξικών σωματείων βρήκε μαζική απήχηση στον εργαζόμενο λαό που βιώνει καθημερινά στις μετακινήσεις τους τις επιπτώσεις της κατάστασης που έχει διαμορφωθεί στην αστική συγκοινωνία με ευθύνη των κυβερνήσεων. Εκατοντάδες υπέγραψαν κάτω από το πλαίσιο πάλης που προβάλλουν τα ταξικά σωματεία και παράλληλα δήλωσαν την απόφασή τους να πλαισιώσουν τον αγώνα για σύγχρονες, ασφαλείς και φθηνές αστικές συγκοινωνίες.
Τη Δευτέρα αντιπροσωπεία εκλεγμένων συνδικαλιστών από τα Σωματεία Οικοδόμων, Τηλεπικοινωνιών - Πληροφορικής, Εργολαβικών Καθαριστριών και Φύλαξης, Εμποροϋπαλλήλων, Ιδιωτικών Υπαλλήλων, Επισιτισμού - Τουρισμού επέδωσε τις υπογραφές που συγκεντρώθηκαν στον πρόεδρο του ΟΑΣΘ. Στη συνέχεια επέδωσε αντίγραφο των υπογραφών και στο πρωθυπουργικό γραφείο στο ΥΜΑΘ.
Με δήλωσή του, ο Θανάσης Κουτσουράς, πρόεδρος του Συνδικάτου Οικοδόμων Θεσσαλονίκης, σχολίασε: «Μετά από 6 μήνες διακυβέρνησης της ΝΔ το χάλι με τον ΟΑΣΘ συνεχίζεται. Για να μετακινηθείς με τα αστικά λεωφορεία περιμένεις πολλή ώρα, πολλά λεωφορεία είναι ακινητοποιημένα λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και αναλώσιμων, η έλλειψη προσωπικού είναι εμφανής. Στο τέλος οι οδηγοί πολλές φορές γίνονται στόχος για τα χάλια της συγκοινωνίας.
Η κυβέρνηση προχωρά ολοταχώς στην ιδιωτικοποίηση του ΟΑΣΘ μέσα από το πέρασμα γραμμών του ΟΑΣΘ στα ΚΤΕΛ, δείχνοντας ότι αυτό που την ενδιαφέρει είναι να μειωθεί η κρατική επιδότηση. Αδιαφορεί για τις επιπτώσεις που αυτό έχει στις αστικές συγκοινωνίες της Θεσσαλονίκης και κατ' επέκταση στην καθημερινότητα της ζωής του λαού. Την ίδια περίοδο μετράμε νέες καθυστερήσεις στην υλοποίηση του έργου του Μετρό. Κι εμείς περιμένουμε ατελείωτα λεπτά στις στάσεις, στριμωχνόμαστε σαν σαρδέλες στα λεωφορεία -γεγονός που μας προσβάλλει- ή πληρώνουμε (όποιος έχει) τα κόμιστρα του ταξί.
Για όλα αυτά υπάρχει υπεύθυνος και είναι η πολιτική που ακολούθησαν όλες οι κυβερνήσεις όπως και να την βάφτιζαν. Αυτή την πολιτική ακολούθησε τα προηγούμενα χρόνια και η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, στις ίδιες ράγες κινείται και η ΝΔ.
Με τις κινητοποιήσεις των προηγούμενων ημερών, το μάζεμα εκατοντάδων υπογράφων που καταθέσαμε αναδεικνύουμε όλα αυτά τα προβλήματα και προβάλλουμε τις διεκδικήσεις μας.
Απαιτούμε: Άμεσα μείωση της τιμής του εισιτηρίου στο μισό. Όχι στην κρατική επιδότηση των ΚΤΕΛ με εκχώρηση γραμμών από τον ΟΑΣΘ. Δωρεάν μετακίνηση των εργαζομένων και των μαθητών τις ώρες που μετακινούνται από και προς τη δουλειά και τα σχολεία. Συντήρηση του στόλου από μόνιμο προσωπικό. Προσλήψεις εργαζομένων με πλήρη δικαιώματα. Αξιοποίηση των εγχώριων δυνατοτήτων για κατασκευή νέων οχημάτων. Συχνές, τακτικές αστικές συγκοινωνίες με ανθρώπινες συνθήκες. Κάλυψη της χρηματοδότησης από τον κρατικό προϋπολογισμό.
Η λύση για τον λαό είναι ένας ενιαίος κρατικός φορέας Μέσων Μαζικής Μεταφοράς που θα ικανοποιεί την ανάγκη για ασφαλή, σύγχρονη μετακίνηση με ΜΜΜ στην πόλη.
Συνεχίζουμε τον αγώνα για φθηνές, σύγχρονες και ασφαλείς συγκοινωνίες για όλους».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου