Κεντρικούς δρόμους της Αθήνας με αυξημένη κίνηση θύμιζαν από νωρίς το πρωί της Κυριακής πολλοί δρόμοι και δρομάκια στους Θρακομακεδόνες.
Ορειβάτες, πεζοπόροι, λάτρεις της φύσης που θέλησαν να επισκεφτούν την Πάρνηθα για μια πεζοπορία, μια βόλτα, οικογένειες με παιδιά που ήθελαν να χαρούν το χιόνι, κατέληξαν να εγκλωβιστούν στην οδό Καστοριάς ως αρκετά χαμηλότερα.
Ο λόγος αυτού του μποτιλιαρίσματος και του συνωστισμού πολλών εκατοντάδων ανθρώπων δεν είναι άλλος από την εντελώς ανεύθυνη στάση της Υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και της κυβέρνησης ουσιαστικά να αποκλείσει κάθε άλλη πρόσβαση προς το βουνό, μπλοκάροντας από χαμηλά την Λεωφόρο Πάρνηθας, πολύ πιο κάτω και από το μονοπάτι που πάει στο Αη Γιώργη.
Δηλαδή επί της ουσίας στο όνομα της αποφυγής συνωστισμού εν' μέσω πανδημίας, κατεύθυνε πολλές εκατοντάδες ανθρώπων σε μια κατεύθυνση, δημιουργώντας ένα πολλαπλάσιο συνωστισμό στους δρόμους των Θρακομακεδόνων και στο μοναδικό διαθέσιμο πέρασμα στο βουνό, το μονοπάτι που ξεκινάει από το τέλος της οδού Καστοριάς και κατευθύνεται προς το καταφύγιο Φλαμπούρι και την Κορομηλιά.
Το κομφούζιο που επικράτησε δεν περιγράφεται (οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους) καθώς πέρα από τους έμπειρους πεζοπόρους ορειβάτες που γνωρίζουν την περιοχή, συνέρρευσαν και πολλοί άνθρωποι που ήθελαν μια ανάσα και ήταν παντελώς απροετοίμαστοι για το τί θα συναντούσαν.
Γι' αυτή την κατάσταση απόλυτα υπεύθυνη είναι η ...Πολιτική μη Προστασία, που κατάφερε να δημιουργήσει το τέλειο μπάχαλο. Γιατί αντί να επιλέξει το πιο λογικό να διαμοιραστεί ο κόσμος στα πολλά μονοπάτια της Πάρνηθας με ελεγχόμενο τρόπο, ουσιαστικά αδιαφορώντας, τον έστειλε τον έναν πάνω στον άλλο, στο ένα και μοναδικό μονοπάτι.
Κατά τα άλλα η κυβέρνηση το μόνο που κάνει -ενώ δεν παίρνεται κανένα μέτρο εκεί που χρειάζεται σε νοσοκομεία, χώρους δουλειάς, Μέσα Μαζικής Μεταφοράς- είναι να κουνάει το δάχτυλο στον λαό για την «ατομική ευθύνη» του.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου