Τα... «επίπεδα ασφάλειας της ναυτιλίας» είναι αναρτημένα στην είσοδο των προβλητών ΙΙ και ΙΙΙ του Σταθμού Εμπορευματοκιβωτίων (ΣΕΜΠΟ) που υποτίθεται ότι αφορούν την ...προστασία των εργαζομένων. Αυτά είναι τα εξής:
- «Επίπεδο ασφαλείας 1 – Κανονικό. Το σύνηθες επίπεδο λειτουργίας της εγκατάστασης».
Πώς καθορίζεται το «σύνηθες επίπεδο λειτουργίας»; Προφανώς ανάλογα με την κερδοφορία της επιχείρησης.
- «Επίπεδο ασφαλείας 2 – Αυξημένο. Το επίπεδο αυτό εφαρμόζεται για όσο χρόνο εκτιμάται ότι υπάρχει αυξημένος κίνδυνος να συμβεί ένα συμβάν που σχετίζεται με την ασφάλειας της εγκατάστασης ή των πλοίων που βρίσκονται σε διεπαφή με την εγκατάσταση».
Ποιος και πώς θα το εκτιμήσει όταν το λιμάνι δουλεύει ακατάπαυστα με αυξημένους ρυθμούς διακίνησης εμπορευμάτων 24 ώρες το 24ωρο;
- «Επίπεδο ασφαλείας 3 – Εξαιρετικό. Το επίπεδο αυτό εφαρμόζεται για την χρονική εκείνη περίοδο για την οποία εκτιμάται ότι επίκειται ή είναι πιθανός ο κίνδυνος να συμβεί ένα συμβάν ασφαλείας».
Η αοριστία χτυπάει και εδώ κόκκινο αφού τίποτα συγκεκριμένο δεν αναφέρεται και όλα «εκτίμηση κινδύνου κόκ» επαφίενται στη διάθεση της εταιρίας.
Μετά από όλα αυτά έρχεται και το «κερασάκι»:
- «Η ασφάλεια της λιμενικής εγκατάστασης είναι μέρος των ευθυνών σας».
Επομένως για ό,τι συμβεί οι υπεύθυνοι είναι οι εργαζόμενοι.
Είπαμε στην Κίνα έχουν ...σοσιαλισμό... σύμφωνα με την Αριστερή κυβέρνηση της Βενεζουέλας την οπορτουνιστική αντεπανάσταση στην Κούβα απο το 2008.. και το Κεντρίστικο οπορτουνιστικό βαρίδι του Κάουτσκι Καλαματιανό. https://ergatikosagwnas.gr/arthra/politiki/2484-i-epanastasi-stin-kina.... Αρα η Κόσκο είναι ...σοσιαλιστική....επιχείρηση. Αφου το λένε οι οπορτουνιστές ...αυτοί ξέρουν.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφή