Επιλογή γλώσσας

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2022

Το «brand»


 Πρώτη μέρα χωρίς μάσκα σήμερα, ύστερα από πάρα πολλούς μήνες και το κλίμα που καλλιεργεί η κυβέρνηση είναι ότι «πέρασε κι αυτό». Μια τέτοια αίσθηση είναι αναγκαία για να δουλέψει η μηχανή του τουρισμού, στην οποία το κεφάλαιο, η κυβέρνηση και τα κόμματά του επενδύουν πολλά, ειδικά τώρα που τα σύννεφα στην παγκόσμια και ευρωπαϊκή οικονομία μαζεύονται ξανά απειλητικά.

«Το brand "Ελλάδα" αναδείχθηκε πρόσφατα ως το 5ο ισχυρότερο παγκοσμίως, προσελκύοντας παράλληλα ολοένα και υψηλότερου εισοδηματικού επιπέδου επισκέπτες» γραφόταν τις προάλλες στον Τύπο. Και η αλήθεια είναι ότι ένα τέτοιο ...brand δεν συνάδει ούτε με τα ελάχιστα μέτρα επιτήρησης της πανδημίας, που μπορεί να αποθαρρύνουν τους επισκέπτες από το εξωτερικό.

Σ' αυτούς ποντάρουν μεγαλοξενοδόχοι, tour operators, ακτοπλόοι εφοπλιστές και αεροπορικές εταιρείες, αφού ο εσωτερικός τουρισμός δέχεται φέτος το μεγαλύτερο πλήγμα, εξαιτίας της ακρίβειας. Ακόμα και οικογένειες που τα προηγούμενα χρόνια παραθέριζαν για λίγες μέρες σε ιδιόκτητο σπίτι σε κάποιον απομακρυσμένο προορισμό, σε νησί ή αλλού, φέτος «το μετράνε» δυο και τρεις φορές, αφού το κόστος των μεταφορικών έχει εκτοξευτεί, είτε με καράβι, είτε με αυτοκίνητο, είτε με αεροπλάνο. Για να νοικιάσεις κατάλυμα, βέβαια, ούτε λόγος!

Κάπως έτσι ξεκινάει το φετινό καλοκαίρι, για το οποίο η κυβέρνηση έχει ήδη προβλέψει πώς θα τελειώσει, δίνοντας από τώρα ραντεβού με την τέταρτη δόση του εμβολίου από Σεπτέμβρη, ξέροντας ότι η περίοδος του καλοκαιριού - όπως πέρσι και πρόπερσι - χωρίς κανένα ουσιαστικό μέτρο πρόληψης και προστασίας, θα αποτελέσει θερμοκήπιο για μια επόμενη φάση έξαρσης της πανδημίας τους επόμενους μήνες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου