Καπνός χωρίς φωτιά δεν υπάρχει και αυτό φαίνεται πως ισχύει με το παραπάνω στην περίπτωση του σιδηρόδρομου, όπου ειδικά μετά τις πλημμύρες, επικρατεί μεγάλη αναστάτωση ανάμεσα στους εργαζόμενους της «Hellenic Train» ακόμα και για τις θέσεις εργασίας.
Η ιδιοκτήτρια του ιδιωτικοποιημένου σιδηρόδρομου επικαλείται τα χρωστούμενα του κράτους και τη διακοπή του μεταφορικού έργου λόγω των μεγάλων καταστροφών στις γραμμές, για να «τροχοδρομήσει» έναν νέο γύρο επίθεσης στους εργαζόμενους, διαρρέοντας διάφορα περί διαθεσιμότητας, μειώσεων μισθών κ.τ.λ.
Το κράτος από την άλλη συμψηφίζει τις συμφωνημένες επιδοτήσεις με οφειλές της εταιρείας και στο παρασκήνιο αφήνει να φανεί ότι σκέφτεται τροποποίηση ή και λύση της σύμβασης παραχώρησης στον ιταλικό κολοσσό.
Πρόκειται δηλαδή για ένα μπρα ντε φερ σε εξέλιξη, από τα πολλά που έχουν δει οι εργαζόμενοι όλα αυτά τα χρόνια, στο πλαίσιο της πολιτικής «απελευθέρωσης» και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου. Ποιος χάνει; Χωρίς αμφιβολία οι εργαζόμενοι στον σιδηρόδρομο, που μετά από κάθε γύρο της αντιλαϊκής στρατηγικής κυβερνήσεων και ΕΕ βρίσκονται με λιγότερα δικαιώματα και συναδέλφους τους.
Και βέβαια, χαμένος είναι ο λαός, που πληρώνει πανάκριβα το τρένο όταν λειτουργεί, μένει χωρίς τρένο λόγω των καθυστερήσεων στην αποκατάσταση των καταστροφών και για να μετακινηθεί στον βασικό άξονα της χώρας Αθήνα - Θεσσαλονίκη πρέπει να πληρώσει και «καπέλο», αφού τα εισιτήρια στα άλλα μέσα αυξήθηκαν λόγω της μεγαλύτερης ζήτησης.
Με άλλα λόγια ...χορτάσαμε από την πολλή «αναβάθμιση» του «απελευθερωμένου» σιδηρόδρομου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου