Συνάδελφοι-σσες, στις
σημερινές συνθήκες όπου ένας νέος ισχυρότερος κύκλος της πανδημίας επανέρχεται,
τα προβλήματα της καθημερινότητας εντείνονται, η υποβάθμιση και το ξεπούλημα
του συγκοινωνιακού έργου συνεχίζεται.
Η διοίκηση και η ηγεσία
του Υπουργείου είναι αποκλειστικά υπεύθυνες για την συνέχιση της άσχημης
κατάστασης που επικρατεί στον βασικό συγκοινωνιακό φορέα της πόλης
επιβεβαιώνοντας έτσι ότι ότι γίνεται, γίνεται σκόπιμα και βάση σχεδίου!
Αντί να δώσουν λύσεις με
την ανάταξη του στόλου των λεωφορείων για την εξυπηρέτηση του επιβατικού
κοινού, το μόνο που τους απασχολεί είναι να περικόψουν κι άλλο τα δικαιώματα
των εργαζομένων.
Δικαιώματα που
τσεκουρώθηκαν και από τις προηγούμενες διοικήσεις αποδεικνύοντας ότι η απαξίωση
και το ξεπούλημα του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες (ΚΤΕΛ) πάει χέρι-χέρι με
το παραπέρα χτύπημα των δικαιωμάτων των εργαζομένων.
Η σημερινή διοίκηση του
ΟΑΣΘ χρησιμοποιεί τη γνωστή τακτική του Χότζα: «σε απειλώ να σου κόψω 3
μισθολογικές παροχές, σου αφήνω τις δυο, και είσαι ευχαριστημένος που σου έκοψα
μόνο τη μια».
Σε αυτό τον εκβιασμό
προς τους εργαζόμενους η διοίκηση του Οργανισμού δεν είναι μόνη της. Τη
σιγοντάρει και της κάνει πλάτες τόσο η πλειοψηφία της διοίκησης του Συνδικάτου,
όσο και οι υπόλοιπες παρατάξεις της «αντιπολίτευσης».
Όλοι τους μέσα στο Δ.Σ. έχουν συμφωνήσει σε μια
πρόταση για ΣΣΕ στα πρότυπα της ΟΣΥ Α.Ε. της Αθήνας που θα επιφέρει νέες
απώλειες.
Εκτός από πονηροί είναι
άθλιοι και αδίστακτοι γιατί αξιοποιούν τις κινητοποιήσεις για να σπρώξουν τους
εργαζόμενους ακόμα πιο κάτω δηλ. κάνουμε απεργία όχι για να υπερασπιστούμε τα
δικαιώματα μας αλλά για να χάσουμε κι άλλα !!
Η κατρακύλα και η σαπίλα του εργοδοτικού και
κυβερνητικού συνδικαλισμού !!
Δεν μπορούν να
υπερασπιστούν τα δικαιώματα των εργαζομένων ούτε και να οργανώσουν τον αγώνα
διεκδίκησης.
Είναι «δεμένοι» χειροπόδαρα με τις διοικήσεις, τις
κυβερνήσεις και τις πολιτικές
φτωχοποίησης του λαού που υπηρετούν συνειδητά.
φτωχοποίησης του λαού που υπηρετούν συνειδητά.
Αυτοί μας έφτασαν μέχρι
εδώ και συνεχίζουν για να μας πάνε ακόμα ποιο κάτω!
Ως ΔΑΣ ΟΑΣΘ από την
αρχή του έτους προειδοποιήσαμε ότι ο προϋπολογισμός του Υπουργείου για την
μισθολογική δαπάνη του ΟΑΣΘ για το 2020 προβλέπει μειώσεις.
Καταθέσαμε προτάσεις
προς το Δ.Σ. για οργάνωση κινητοποιήσεων και παρεμβάσεων για τις περικοπές των
μισθών των συνάδελφων που ήρθαν με μετάταξη από την ΕΛΒΟ ενώ η Επιτροπή Αγώνα
Εργαζομένων ΟΑΣΘ–τηρώντας τα μέτρα ασφαλείας πραγματοποίησε παράσταση
διαμαρτυρίας έξω από τα γραφεία του Οργανισμού.
Πήραμε την πρωτοβουλία
συλλογής υπογραφών για διεξαγωγή Γ. Συνέλευσης και προτείναμε στις υπόλοιπες
παρατάξεις να πάρουν ανάλογες πρωτοβουλίες τις οποίες και εμείς ως ΔΑΣ να
στηρίζαμε.
Δεν μας απάντησε κανείς !!
Με βάση το Καταστατικό
υπάρχει η δυνατότητα μετά το πέρας 20 ημερών εφόσον το προεδρείο δεν καλέσει Γ.
Συνέλευση αυτό να γίνει από τον πρώτο υπογράφοντα την αίτηση.
Το προεδρείο ήδη κατά την ημέρα κατάθεσης των υπογραφών το αρνήθηκε.
Το προεδρείο ήδη κατά την ημέρα κατάθεσης των υπογραφών το αρνήθηκε.
Σε ανοιχτό χώρο, με αποστάσεις και μέτρα προστασίας
υπάρχει η δυνατότητα να οργανώσουμε Γ. Συνέλευση και να αποδείξουμε ότι εμείς
οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ μπορούμε να διεκδικούμε και να ξεπερνάμε εμπόδια που
βάζουν η εργοδοσία και όσοι την υπηρετούν.
Συμμετέχουμε στις
κινητοποιήσεις με πλαίσιο διεκδικήσεων που να ανταποκρίνεται στις σύγχρονες
ανάγκες μας και αγωνιζόμαστε για:
• Άμεση
χρηματοδότηση από τον προϋπολογισμό για την επισκευή και την ανάταξη του στόλου
των λεωφορείων και την αύξηση των δρομολογίων για την καλύτερη εξυπηρέτηση του
επιβατικού κοινού
• Επάρκεια και προμήθεια μέσων και
ανταλλακτικών για την επισκευή των οχημάτων – ΟΧΙ στο κλείσιμο του συνεργείου
του αμαξοστασίου του Φοίνικα.
• ΟΧΙ στο
ξεπούλημα του συγκοινωνιακού έργου σε ιδιώτες, Δήμους, ΚΤΕΛ κλπ – Κρατικός
Ενιαίος Φορέας με κοινωνικό χαρακτήρα.
• Αγορά νέων
λεωφορείων και όχι επιδότηση ιδιωτικών εταιριών με κρατικό χρήμα για ενοικίαση
μεταχειρισμένων
• Καμία μείωση
μισθών και καμία κατάργηση θεσμικών δικαιωμάτων, ΣΣΕ με αυξήσεις και επιστροφή
των παρακρατηθέντων από τον ΟΑΣΘ χρημάτων των ταμείων εργαζομένων
• Απόδοση όλων
των χρωστούμενων (Θεσμικά ΣΣΕ – επιδόματα οδηγών) από τον ΟΑΣΘ προς τους
εργαζόμενους
• Κατάργηση της
υπερωρίας των οδηγών με αλλαγές βαρδιών στα τέρματα
ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΠΟΛΛΑ
ΔΕΝ ΘΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ
ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΔΑΣ
ΟΑΣΘ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου