Νέο «χαράτσι» περιμένει τους οδηγούς στην
περιφερειακή οδό Θεσσαλονίκης στο ύψος του Ωραιοκάστρου, καθώς από σήμερα
τέθηκε σε λειτουργία ο νέος σταθμός διοδίων και για τη διέλευση τους τα Ι.Χ.
αυτοκίνητα θα πρέπει να καταβάλουν το ποσό των 0,50 ευρώ.
Εκτός από τους οδηγούς των Ι.Χ., τα δίκυκλα που θα
περνούν από τα ταμεία θα πληρώνουν 0,30 ευρώ, τα φορτηγά οχήματα με ή χωρίς
ρυμουλκούμενο με δύο ή τρεις άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,70 μ. θα
πληρώνουν 1 ευρώ, ενώ τα οχήματα με ή χωρίς ρυμουλκούμενο με τέσσερις ή
περισσότερους άξονες και ύψος μεγαλύτερο από 2,70 μ. θα καταβάλουν 1,5 ευρώ.
Ο σταθμός διοδίων κατασκευάστηκε επί κυβέρνησης
ΣΥΡΙΖΑ και μπαίνει σε λειτουργία από την κυβέρνηση της ΝΔ. Σε δηλώσεις του στο
ραδιόφωνο του Αθηναϊκού-Μακεδονικού Πρακτορείου Ειδήσεων «Πρακτορείο 104,9 FM»
ο δήμαρχος Ωραιοκάστρου έκανε λόγο για «δυσάρεστη εξέλιξη» και «συνολικότερη
υποβάθμιση της δυτικής Θεσσαλονίκης» ενώ το θέμα αναμένεται να τεθεί στο
επόμενο Διοικητικό Συμβούλιο της Περιφερειακής Ένωσης Δήμων Κεντρικής
Μακεδονίας (ΠΕΔΚΜ).
Τη λειτουργία των νέων σταθμών διοδίων στην
περιφερειακή της Θεσσαλονίκης αλλά και στην Ασπροβάλτα καταγγέλλει σε
ανακοίνωση της η «Λαϊκή Συσπείρωση» Δήμου Καβάλας. Ολόκληρη η ανακοίνωση έχει
ως εξής:
«Την
αντιλαϊκή πολιτική του ΣΥΡΙΖΑ και άκρως φιλική για τα μεγάλα επιχειρηματικά
συμφέροντα, εδώ για την Εγνατία Οδό ΑΕ, συνεχίζει η νέα κυβέρνηση της ΝΔ.
Όσο ήταν
στην αντιπολίτευση η ΝΔ, “φαινόταν” ή προσπαθούσε να το κάνει να φαίνεται, ότι
έλεγε κάτι διαφορετικό για τα διόδια. Από κοντά, σε μία τέτοια πολιτική και οι
επί τόπου παράγοντες της ΝΔ, σε Δήμο και Περιφέρεια, που με την ευκαιρία των
διοδίων στη παράκαμψη Καβάλας, έσκιζαν τα ιμάτιά τους, ενάντια στα διόδια, με
διαμαρτυρίες και πορείες. Συνεδριάσεις μαχητικές στον τόπο του εγκλήματος.
Ανακάτευαν όρους σχετικούς με το θέμα όπως πλευρικά και αναλογικά που είναι για
καλό, μετωπικά που είναι για κακό, τα οποία βέβαια αν πήγαιναν λίγο παρά εκεί
στην αυλή του γείτονα, θα ήταν και αυτά για καλό!
Και να
λοιπόν πριν περάσουν μερικοί μήνες από τότε που ανέλαβε κυβέρνηση η ΝΔ, βάζει
σε λειτουργία δύο νέους σταθμούς σε Ασπροβάλτα και Ωραιοκάστρο, που
κατασκευάστηκαν επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ!
Στη δική
μας περίπτωση, είναι σίγουρο ότι κάτι μαγειρεύει για το μετωπικό σταθμό στα
Άσπρα Χώματα, προκειμένου να ξεμπλοκάρει την κατασκευή και λειτουργία του, για
να προστεθεί και αυτός στην προίκα της Εγνατίας για τον επίδοξο “επενδυτή”.
Εν τω
μεταξύ, εδώ και πολλούς μήνες, η Εγνατία Οδός ΑΕ έχει κλείσει την ανατολική
είσοδο της πόλης, για να κατασκευάσει τα “άγια” και “φιλολαϊκά” πλευρικά
διόδια. Όσον αφορά τη στάση των τοπικών “μαχητών” για τα διόδια στην Καβάλα,
σιγή ασυρμάτου. Συσκέψεις χλιαρές στην Αντιπεριφέρεια που δεν λένε τίποτε το
ουσιαστικό. Έφτασαν μάλιστα στο σημείο να …απαιτούν γρήγορη περαίωση των
πλευρικών διοδίων(!!!) στο όνομα της υπαρκτής ταλαιπωρίας από την παρατεταμένη
εκτροπή της κίνησης με το κλείσιμο της ανατολικής εισόδου της Καβάλας!
Ανακοινώσεις τοπικών βουλευτών της κυβέρνησης στα ΜΜΕ για το θέμα των διοδίων,
που δεν λένε στην ουσία τίποτε. Προσπαθούν κυβέρνηση και τοπικοί παράγοντές της
να κερδίσουν χρόνο ώστε να προχωρήσουν τα σχέδια της ιδιωτικοποίησης της
Εγνατίας, με τους πολλούς σταθμούς διοδίων, πλευρικούς, μετωπικούς και
αναλογικούς, που σε τίποτε δεν διαφέρουν μεταξύ τους, γιατί σε κάθε περίπτωση
οι εργαζόμενοι θα πληρώνουν για να χρησιμοποιήσουν το δρόμο, τον οποίο βέβαια
πλήρωσαν πανάκριβα και για την κατασκευή του.
Είναι
απαράδεκτη η κατάσταση που έχει δημιουργηθεί με το κλείσιμο της ανατολικής
εισόδου της πόλης, που ταλαιπωρεί τους εργαζόμενους που κινούνται προς εκείνη
την κατεύθυνση και βέβαια δεν είναι το ότι πλήττεται ο τουρισμός και η τοπική
οικονομία που προτάσσουν οι απολογητές του συστήματος.
Απαιτούμε
να ανοίξει άμεσα ο κόμβος της Εγνατίας στα Άσπρα Χώματα.
Όχι σε όλα
τα διόδια.
Να μη
κατασκευαστεί ο σταθμός στη παράκαμψη της Καβάλας και ούτε να μεταφερθεί
πουθενά αλλού.
Να
αναλάβουν τις ευθύνες τους δήμος και περιφέρεια».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου