Η φόρμα για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών των Δημόσιων ΙΕΚ |
Δεν θα κάνω αξιολόγηση προς τους εκπαιδευτικούς, διαφωνώ με αυτό. Θεωρώ πως άλλα ζητήματα είναι πιο σοβαρά και απασχολούν πραγματικά τους σπουδαστές, όπως το ότι αντί να υπάρχουν αίθουσες και να γίνονται κανονικά τα μαθήματα με ολιγάριθμα τμήματα και αποστάσεις για την αποφυγή της μετάδοσης του ιού, αναγκάστηκε η κυβέρνηση και το υπουργείο να κλείσουν εντελώς τα σχολεία και οι σχολές, όπως το ότι δεν δικαιούμαστε Πάσο, ότι δεν υπάρχουν βιβλία και γίνεται προσωπικό ζήτημα του κάθε εκπαιδευτικού το αν θα φτιάξει σημειώσεις και παρουσιάσεις ή όχι. Δεν θα έπαιρνα ευθύνη να κρίνω τη δουλειά τους εφόσον δεν είμαι αρμόδια για αυτό. Δεν είμαι υπεύθυνή τους. Θεωρώ πως όποιος αρμόδιος μπει στην πλατφόρμα μπορεί να κρίνει αν κάποιος εκπαιδευτικός ασχολείται ή όχι πραγματικά με την εξ αποστάσεως διδασκαλία.
Επίσης, εγώ δεν έχω εικόνα για το εάν οι εκπαιδευτικοί έχουν διδαχθεί να κάνουν μάθημα μέσα από τέτοια προγράμματα ώστε να ανταπεξέλθουν, εάν είναι όλοι καταρτισμένοι με την τεχνολογία και κατά πόσο και δεν θεωρώ πως είναι και υποχρεωμένοι να τα γνωρίζουν ειδικά αν το αντικείμενό τους είναι άλλο και δεν έχει να κάνει καθόλου με υπολογιστές. Επίσης, δεν γνωρίζω με τι συνθήκες δουλεύει ο καθένας τους από το σπίτι αφού δεν είναι στο φυσικό του χώρο που είναι οι αίθουσες διδασκαλίας. Αν έχει τον κατάλληλο εξοπλισμό, καλό ίντερνετ, αν π.χ. έχει παιδιά μέσα στο σπίτι ή κάποιον υπερήλικα που φροντίζει, άρα αν έχει "καθαρό" χρόνο να ασχοληθεί όπως χρειάζεται με τη διαδικασία της τηλεκπαίδευσης ή της ασύγχρονης.
Τέλος και τα ζητήματα πάνω στα οποία καλούμαστε να τους αξιολογήσουμε και αφορούν τη μεταδοτικότητα, την προετοιμασία του μαθήματος, το κλίμα που πρέπει να υπάρχει στις τάξεις, μέθοδοι και τεχνικές διδασκαλίας, σαφήνεια παράδοσης κλπ., δεν θεωρώ πως είναι ατομική υπόθεση του κάθε εκπαιδευτικού, αλλά είναι συνολική ευθύνη του υπουργείου που έχει να κάνει με το πώς τους εκπαιδεύει/διαπαιδαγωγεί. Οπότε θα απέχω από αυτή τη διαδικασία. Είναι καλύτερα πιστεύω να λυθεί άμεσα κάτι πολύ πιο σοβαρό, που είναι πως κάποιοι σπουδαστές όλους αυτούς τους μήνες μπαίνουν, παρακολουθούν, κάνουν τις εργασίες τους (για παρουσία ή για πρόοδο και σε λίγο καιρό για τελικές εξετάσεις) μόνο από το κινητό τους, καθώς δεν έχουν πρόσβαση σε υπολογιστή ή τάμπλετ. Η γνώμη μου είναι πως μόνο με αυτό θα έπρεπε αυτή τη στιγμή να ασχοληθούμε.
Καλή χρονιά σε όλους!!!
Ανοικτή επιστολή της η Στεφανία Κουτσουραδή, σπουδάστρια στο τμήμα Α'2 της Ζαχαροπλαστικής - Αρτοποιίας του Δημόσιου ΙΕΚ Πειραιά
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου