Τρεις μήνες μετά την έναρξη των εμβολιασμών και η εμβολιαστική κάλυψη είναι μόλις στο 9,74%, εξαιτίας της άρνησης της κυβέρνησης να προμηθευτεί έγκαιρα όλα τα ασφαλή και αποτελεσματικά εμβόλια. Σύμφωνα με τη χτεσινή ενημέρωση, οι εκπαιδευτικοί αναμένεται να εμβολιαστούν «τέλος Μάη», δηλαδή λίγο πριν από τη λήξη του σχολικού έτους. Οπως ειπώθηκε επίσης, μετά το τέλος της διενέργειας εμβολιασμών «μέχρι και την ομάδα υψηλού κινδύνου Β, από κει και πέρα θα εξετάσουμε τις εργασιακές ομάδες».
Μέχρι στιγμής έχουν κλειστεί 100.000 ραντεβού από την ομάδα υψηλού κινδύνου Α (με κριτήρια την ημερομηνία διάγνωσης, τη βαρύτητα της νόσου και τη θεραπευτική αγωγή), ενώ χτες ξεκίνησε ο εμβολιασμός των μεταμοσχευμένων, που σύμφωνα με τον γγ της ΠΦΥ, Μ. Θεμιστοκλέους, αναμένεται να ολοκληρωθεί στις αρχές Απρίλη.
Από αύριο, Τετάρτη, θα ενεργοποιηθεί πλατφόρμα για πολίτες με σπάνιες παθήσεις/έκαναν θεραπεία στο εξωτερικό ή ιδιώτες/με πρόσφατη διάγνωση, όπου ο θεράπων γιατρός θα πρέπει να υποβάλει αίτηση εμβολιασμού. Την Παρασκευή ανοίγει η πλατφόρμα για την ηλικιακή ομάδα 70 - 74 ετών και στις αρχές Απρίλη θα ξεκινήσει ο εμβολιασμός της ομάδας 65 - 69 ετών. Εντός του επόμενου διαστήματος θα ενεργοποιηθούν δύο μεγάλα εμβολιαστικά κέντρα (στο Στάδιο Ξιφασκίας και στο κλειστό γήπεδο Περιστερίου).
«Ο ρυθμός των εμβολιασμών εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα και όχι τα χαρακτηριστικά των εμβολίων. Θα εξετάσουμε όλα τα σενάρια», είπε ο γγ της ΠΦΥ απαντώντας σε σχετική ερώτηση για ένταξη των φαρμακοποιών και στον εμβολιασμό για τον κορονοϊό.
Σχετικά με τον εμβόλιο της «AstraZeneca», η πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Εμβολιασμού, Μ. Θεοδωρίδου, κατά τη διάρκεια της χτεσινής ενημέρωσης, σημείωσε ότι κοινό συμπέρασμα των οργανισμών αξιολόγησης είναι ότι δεν υπάρχουν ενδείξεις με αυξημένο κίνδυνο θρομβοεμβολής, ωστόσο συνεχίζεται ο έλεγχος.
Με τα μέχρι τώρα δεδομένα έχει νοσήσει μόλις το 0,2% των εμβολιασμένων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου