Φωτογραφίες από το Τραμ της Θεσσαλονίκης 1893 1957
Ιππήλατο τραμ 1893 1908
Στις 28 Μαΐου 1893, η Βελγική Εταιρεία «Τροχιοδρόμου
και Ηλεκτροφωτισμού Θεσσαλονίκης» ολοκληρώνει την κατασκευή του πρώτου
τροχιοδρομικού συστήματος της πόλης.
Το Τραμ Θεσσαλονίκης ήταν το κύριο μέσο
μεταφοράς των κατοίκων της πόλης και εξυπηρετούσε τις μετακινήσεις τους, από
το 1893 έως το 1957.
|
Ιππήλατο Τραμ 1912 |
|
Ιππήλατο Τραμ Καμάρα
|
|
Ιππήλατο Τραμ Λ. Πύργος
|
|
Οθωμανικό ιππήλατο Τραμ Σιντριβάνι
|
|
Οθωμανικό ιππήλατο Τραμ 1896
|
|
Οθωμανικό ιππήλατο Τραμ 1899
|
Ηλεκτροκίνητο
τραμ 1908 1957
|
Αμαξοστάσιο τραμ Ντεπό
|
|
Tραμ σε δρόμο της
Θεσσαλονίκης του 1916
|
|
Ατύχημα τραμ
|
|
Διπλές γραμμές τραμ στην Καμάρα
|
|
Tραμ σε δρόμο της
Θεσσαλονίκης |
Γερμανική Κατοχή
|
Τραμ στην Τσιμισκή 1941
|
|
Γραμμές τραμ στην κατοχική Θεσσαλονίκη
|
|
Γερμανοί στο τραμ
|
|
Οι Γερμανοί μπαίνουν στην Θεσσαλονικη Καμάρα
|
|
|
Οι Γερμανοί μπαίνουν στην Θεσσαλονικη Βαρδάρη
|
|
Γερμανοί στην Θεσσαλονικη Καμάρα
|
|
Τέλος
Το Τραμ της Θεσσαλονίκης (1893 - 1957) 1ο
Το ιππήλατο τραμ στην Θεσσαλονίκη (1893 - 1908) 2ο
Το ηλεκτρικό τραμ στην Θεσσαλονίκη (1908 1957) 3ο
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου