Τώρα που τα Γυμνάσια και τα Λύκεια είναι κλειστά, λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, η διοίκηση του Δήμου Νεάπολης-Συκεών, βρήκε την ευκαιρία να τοποθετήσει κάμερες παρακολούθησης στο 4ο και 5ο Γυμνάσιο Νεάπολης, που συστεγάζονται στο ίδιο κτήριο.
Ο κύριος Δανιηλίδης έπαψε πια να μας εκπλήσσει για την αντιλαϊκότητα της πολιτικής του.
Μπορούμε να περιμένουμε τα πάντα απ’ αυτόν, στην προσπάθειά του να αποδείξει πως αποτελεί ένα από τα πρωτοκλασάτα και πειθήνια στηρίγματα αυτού του σάπιου συστήματος.
Είναι η διοίκησή του εξάλλου που:
· Πριν λίγες ημέρες, επίσης μέσα στην πανδημία, αποφάσισε την κατάργηση-συγχώνευση τεσσάρων νηπιαγωγείων, ονομάζοντας την “ανάπτυξη”.
· Που πρωτοστάτησε στις χιλιάδες άλλες συγχωνεύσεις σχολείων, που γινόταν πανελλαδικά, ονομάζοντας τες “πρόοδο”.
· Που αρνήθηκε να μετατρέψει τις συμβάσεις 19 σχολικών καθαριστριών, από μερικής σε πλήρους απασχόλησης, ώστε να βελτιωθούν οι συνθήκες καθαριότητας στα σχολεία.
· Που όλο το προηγούμενο διάστημα, από τον Μάρτιο μέχρι σήμερα, δεν έκανε τίποτα για να εξασφαλίσει περισσότερες αίθουσες διδασκαλίας (ενώ υπάρχουν αρκετές τέτοιες αίθουσες στον δήμο μας) ώστε να ελαττωθεί ο αριθμός των μαθητών ανά τμήμα.
· Που με το άνοιγμα των σχολείων έβγαινε στα κανάλια να κομπορρημονεί ότι τα σχολεία του δήμου ανοίγουν «με τους καλύτερους όρους και τις αυστηρότερες προϋποθέσεις υγιεινής καιασφάλειας» και λίγες ημέρες αργότερα τα σχολειά να γεμίζουν από κρούσματα ανάμεσα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
· Που έκανε ότι μπορούσε για να διαβάλει και να σταματήσει τους μαθητικούς αγώνες (που ζητούσαν 15μελή τμήματα), στέλνοντας υπαλλήλους της να σπάνε αλυσίδες και να προπηλακίζουν μικρούς μαθητές.
Αυτή λοιπόν η διοίκηση προχωρεί σε ένα ακόμη μέτρο βαρβαρότητας.
Με πρόσχημα την προστασία του χώρου των σχολείων, προχωρούν σε ενέργειες εκφοβισμού των μαθητών, παραβιάζοντας ακόμα και στοιχειώδη δημοκρατικά δικαιώματα και ελευθερίες, σ' έναν ιδιαίτερα ευαίσθητο χώρο, σε βάρος μαθητών και εκπαιδευτικών.
Ποιο είναι το “παιδαγωγικό” μοντέλο που θέλουν;
Τη “διδασκαλία” της συμβίωσης των νέων ανθρώπων με το ηλεκτρονικό φακέλωμα.
Σχολεία που αντί για χώροι μάθησης και διαμόρφωσης ελεύθερων ανθρώπων, αυτά να μετατρέπονται σε χώρους κατασκευής συνειδήσεων υποταγμένων στον «ηλεκτρονικό χαφιέ».
Προσπαθούν να περάσουν στη συνείδηση των νέων ανθρώπων την εποχή του “big brother”. Να συνηθίσουν να ζουν κάτω από το άγρυπνο βλέμμα του «μεγάλου αδελφού» όπου όλα παρατηρούνται και όλα καταγράφονται.
Δεν είναι λίγες οι έρευνες της επιστημονικής κοινότητας που έχουν δείξει πως με την ηλεκτρονική παρακολούθηση οι μαθητές εθίζονται να δέχονται παθητικά τον έλεγχο της φυσικής παρουσίας και δράσης τους, σαν να είναι ύποπτοι, γεγονός που επιδρά αρνητικά στη διαμόρφωση της προσωπικότητας και προσβάλλει βάναυσα την προσωπική τους αξιοπρέπεια, αλλά και την παιδαγωγική λειτουργία του σχολείου.
Δεν θεωρούμε πως είναι τυχαίο ότι όλα αυτά γίνονται λίγες ημέρες μετά τις δίκαιες μαθητικές κινητοποιήσεις αλλά και το κυνηγητό που εξαπέλυσε η διοίκηση του δήμου εναντίον τους.
Αν ήθελαν να προστατέψουν τους χώρους των σχολείων, ας έβαζαν δυνατό και επαρκή φωτισμό σε όλα τα σχολεία, ας προσλάμβαναν σχολικούς φύλακες, αντί να προχωρήσουν σε τέτοιου είδους μέτρα.
Είναι στο χέρι πια των εκπαιδευτικών, των γονιών και των μαθητών, να απαιτήσουν το ξήλωμα των «χαφιεδοκαμερών» από κάθε σχολείο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου