ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ «ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ» ΣΧΟΛΕΙΩΝ - «ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ»
Ταξική διαφοροποίηση, κατηγοριοποίηση, ασφυκτικός έλεγχος των εκπαιδευτικών οι δρόμοι που ανοίγει το νομοσχέδιο του υπουργείου Παιδείας
Αποφασιστικό χτύπημα στα μορφωτικά δικαιώματα, στην ανάγκη για ενιαία, υψηλού επιπέδου - στα μέτρα των αναγκών και των δυνατοτήτων της εποχής - μόρφωση για όλα τα παιδιά, στον ρόλο και την αποστολή του σχολείου και του εκπαιδευτικού δίνει το νομοσχέδιο της κυβέρνησης για τα σχολεία, το οποίο εστιάζει στα ζητήματα της λεγόμενης «αυτονομίας» της σχολικής μονάδας και της «αξιολόγησης» των εκπαιδευτικών.