Επιλογή γλώσσας

Δευτέρα 13 Ιανουαρίου 2020

Σύσκεψη του ΠΑΜΕ


 Με μαζική συμμετοχή συνδικαλιστικών στελεχών, μελών ΔΣ Σωματείων, Επιτροπών Αγώνα πραγματοποιήθηκε η σύσκεψη που οργάνωσε η Γραμματεία Θεσσαλονίκης του ΠΑΜΕ

Η εισήγηση του Λ Στολτίδη

Βρισκόμαστε σήμερα εδώ για να οργανώσουμε ακόμα καλύτερα και πιο αποφασιστικά τον απεργιακό αγώνα ενάντια στην επιδίωξη της κυβέρνησης να δώσει ένα ακόμα χτύπημα στα κοινωνικοασφαλιστικά μας δικαιώματα.

«Κόκκινη από ζωή ή κόκκινη από θάνατο»;

  
Το 2019 ήταν ακόμα μια χρονιά που 15.000 παιδιά κάτω των 5 ετών συνέχιζαν να πεθαίνουν κάθε μέρα (κάθε μέρα…) λόγω της φτώχειας και έλλειψης στοιχειώδους ιατρικής φροντίδας.

    Το 2019 ήταν ακόμα μια χρονιά που δεκάδες χιλιάδες άνθρωποι συνέχιζαν να  εκτοπίζονται κάθε μέρα από τον τόπο τους εξαιτίας του πολέμου, των διώξεων και της ανέχειας, με τους μετανάστες να ξεπερνούν πλέον παγκοσμίως τα 270 εκατομμύρια.

Ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι μας…

Το να έχεις ένα δικό σου σπίτι είναι ευλογία. Δεν είναι τυχαίο που οι αρχαίοι Έλληνες τιμούσαν τη θεά Εστία, για αυτόν τον λόγο. Άλλο αν σήμερα το χρήμα είναι ο απόλυτος θεός και οι τράπεζες παίρνουν τα σπίτια του κοσμάκη για ένα κομμάτι ψωμί.

Μεγάλη υπόθεση, λοιπόν, να έχεις ένα κεραμίδι πάνω από το κεφάλι σου. Αρκεί αυτό να μη συμβαίνει κυριολεκτικά, όπως εκείνες οι σκηνές

Τόσα κερδίζουν οι μεγαλύτερες εταιρείες και τράπεζες κάθε δευτερόλεπτο!


Τι προκύπτει αν γίνει αναγωγή τω κερδών των μεγάλων εταιρειών και τραπεζών στον κόσμο με βάση όσα εισπράττουν ανά δευτερόλεπτο; 

Τα στοιχεία – τα οποία αναδημοσιεύουμε από το newmoney.gr που έκανε τις απαραίτητες πράξεις σύμφωνα την κερδοφορία του 2019 – «σοκάρουν», αν σκεφτεί κανείς και πόσα βγάζει ένας εργαζόμενος (π.χ στην Ελλάδα) κάθε μήνα και όχι κάθε δευτερόλεπτο.

Περί μειοψηφίας και πλειοψηφίας

Ελάτε, ωρέ συντρόφια, φίλοι, γείτονες, περαστικοί να κάτσουμε επιτέλους να συζητήσουμε και να βγάλουμε μια άκρη, γιατί αυτοί θα μας τρελάνουνε.

Τι είναι πλειοψηφία, τι είναι μειοψηφία και τι κανονικότητα; Για να καταλάβουμε κι εμείς δηλαδή!!!

Αλληλεγγύη του ΠΑΜΕ στους εργάτες της Γαλλίας


 Δείτετο μουσικό μήνυμα Αλληλεγγύης στην μεγάλη Απεργία των εργατών της Γαλλίας που ετοίμασε ο Πανελλήνιος Μουσικός Σύλλογος σε συνεργασία με το ΠΑΜΕ.
 
Οι Ελληνικοί στίχοι

«Όλοι εδώ, Όλοι Εδώ!
Για το μέλλον των παιδιών μας όλοι εδώ
Στο πλευρό των εργατών
Και στις ράγες των μαχών
Σε Ελλάδα και Γαλλία όλοι εδώ!»

«Κανείς δεν πρέπει να “πέφτει από τα σύννεφα”…»

Κανείς δεν πρέπει να “πέφτει από τα σύννεφα” από τον κατήφορο δίχως πάτο της πλειοψηφίας του ΔΣ της ΕΣΗΕΑ η οποία φροντίζει να υπενθυμίζει συχνά-πυκνά τι σημαίνει εργοδοτικός – κυβερνητικός συνδικαλισμός, δηλαδή τι σημαίνει να κυριαρχούν δυνάμεις των αστικών κομμάτων στα σωματεία. Όπως τώρα που βάζει την εργατική απεργία στην υπηρεσία των αφεντικών!

Ομοσπονδία Ελληνικών Ναυτεργατικών Οργανώσεων ΟΕΝΟ.

Οι ναυτεργάτες, ως αναπόσπαστο κομμάτι της εργατικής τάξης, έχουν τεράστια συμβολή στο ταξικό εργατικό συνδικαλιστικό κίνημα της χώρας μας.

Η ιστορία του ναυτεργατικού συνδικαλιστικού κινήματος είναι γεμάτη από ηρωικές ενέργειες στους αγώνες ενάντια στο πιο σκληρό κομμάτι του κεφαλαίου, τόσο για τα δίκαια των ναυτεργατών, όσο και σε περιόδους όπως η λαϊκή πάλη κατά του γερμανοναζιστικού ιμπεριαλισμού στο Β΄ Παγκόσμιο Πόλεμο ή και στη συνέχεια, την περίοδο του Εμφυλίου και της πάλης του ΔΣΕ, όταν η αστική τάξη της Ελλάδας

Α’ Συνέδριο της ΕΠΟΝ


Αρχίζει τις εργασίες του, 13/1/1946,στο θέατρο «Απόλλων» της Αθήνας το Α’ Συνέδριο της ΕΠΟΝ, στο οποίο έλαβαν μέρος 354 αντιπρόσωποι (13-19/1/1946).

Η ημερήσια διάταξη του Συνεδρίου περιλάμβανε τα παρακάτω θέματα: 1. «Η Παγκόσμια Συνδιάσκεψη Νέων και η προσχώρηση της ΕΠΟΝ στην ΠΟΔΝ», 2. «Η δράση της ΕΠΟΝ και το πρόβλημα της ενότητας της νέας γενιάς», 3. «Η πνευματική και σωματική διάπλαση της νέας γενιάς», 4. «Εγκριση καταστατικού της ΕΠΟΝ» και 5. «Εκλογή νέου Κ.Σ.»

 Α’ Συνέδριο της ΕΠΟΝ

Κωστής Παλαμάς


Γεννιέται στην Πάτρα, 13/1/1859, ο ποιητής, δοκιμιογράφος, κριτικός λογοτεχνίας, διηγηματογράφος και θεατρικός συγγραφέας, Κωστής Παλαμάς.

Δημοσίευσε συνολικά σαράντα ποιητικές συλλογές, καθώς και θεατρικά έργα, κριτικά και ιστορικά δοκίμια, συγκριτικές μελέτες και βιβλιοκριτικές. Αποτέλεσε κεντρική μορφή της λογοτεχνικής «γενιάς του 1880» και της αποκαλούμενης «Νέας Αθηναϊκής Σχολής». Υπήρξε ένθερμος υποστηρικτής της δημοτικής και κορυφαία μορφή του δημοτικιστικού κινήματος με το κύρος του, αλλά και με τις κυρώσεις που υπέστη για τον γλωσσικό του αγώνα.