Επιλογή γλώσσας

Τρίτη 27 Οκτωβρίου 2020

Η Εθνική Αντίσταση, ο κ.Μητσοτάκης και η παράταξή του


Ότι ο κ.Τσίπρας θυμάται το ΕΑΜ κάθε φορά που θέλει να πασπαλείψει με δημαγωγική γαρνιτούρα τις μνημονιακές, αγγελικοτραμπικές και ηλεκτρονικοπλειστηριακές «αριστεροσύνες» της διακυβέρνησής του, είναι γνωστό. Ως εκ τούτου εδώ θα ασχοληθούμε με τον άλλο φωστήρα της Ιστορίας, τον και εξόριστο από 6 μηνών κ.Μητσοτάκη.

Είπε, λοιπόν, προχτές στη Βουλή ο κ.Μητσοτάκης:

«Στην Εθνική Αντίσταση πολέμησε όλος ο ελληνικός λαός»… Μάλιστα. Θέλουμε να θυμίσουμε ότι το «όλος» που χρησιμοποιούν ορισμένοι όχι από γαλαντομία, αλλά μήπως και τρυπώσουν μέσα οι ίδιοι, δεν έχει και τόσο διασταλτική – όπως θα ήθελαν – έννοια. Δεν χωράει, ας πούμε αυτούς που λούφαξαν, που απέδρασαν, ή που συνεργάστηκαν με τον κατακτητή.

Ξέρει τέτοιους η παράταξη του κ.Μητσοτάκη; Για παράδειγμα, ο Μανιαδάκης, ο υπουργός Ασφαλείας του φασίστα Μεταξά, αυτός που παρέδωσε τους Ελληνες πολιτικούς κρατούμενους στην Γκεστάπο το ‘41, και εντούτοις έγινε βουλευτής της ΕΡΕ υπό τον «εθνάρχη» Καραμανλή το 1963, ποιόν ακριβώς «πολέμησε»;…

Η’ ο Μπουραντάς, ο δωσίλογος επικεφαλής των ταγματαλητών στο μπλόκο της Κοκκινιάς, αυτός που το ’59 έγινε αρχηγός της Πυροσβεστικής – πάλι από τον «εθνάρχη» Καραμανλή – όντως πολέμησε. Αλλά με τους άλλους…     

«Η Εθνική Αντίσταση δεν είναι προνόμιο της Αριστεράς», συνέχισε ο κ.Μητσοτάκης και πρόσθεσε: «Αυτή η παράταξη (σσ: είπε δείχνοντας τα έδρανα της ΝΔ) δεν είχε ανθρώπους που πολέμησαν, που θυσιάστηκαν στην Εθνική Αντίσταση;»… Μάλιστα. Προφανώς την ώρα που ψάχνει να απονείμει ή να αφαιρέσει “προνόμια” ο κ.Μητσοτάκης, νομίζει πως δεν τον βλέπουν ότι πάει να κρυφτεί πίσω από το προνόμιο του ελληνικού λαού να είναι ένας λαός που  η συντριπτική του πλειοψηφία στάθηκε απέναντι στον ναζί κατακτητή. Αλλά εδώ δεν μιλάμε για τα πρόσωπα, για τους αγνούς πατριώτες, για το κάθε άτομο ξεχωριστά. Εδώ μιλάμε για τους πολιτικούς φορείς, κ.Μητσοτάκη. Για τα πολιτικά κόμματα, κ.Μητσοτάκη. Για τις «παρατάξεις», για να χρησιμοποιήσουμε τον όρο του κ.Μητσοτάκη.

Μπορεί να μας πει ένα κόμμα, ένα φορέα, ένα σημαίνων πολιτικό πρόσωπο του αστικού προπολεμικού κόσμου που να μην ανήκε σε μια από τις τρεις κατηγορίες που περιγράψαμε παραπάνω ο κ.Μητσοτάκης: Αυτούς που λούφαξαν, αυτούς που την κοπάνησαν, αυτούς που συνεργάστηκαν.

Εδώ έγκειται, επομένως, το «προνόμιο της Αριστεράς», το προνόμιο των φορέων που συγκρότησαν το ΕΑΜ, το μεγαλείο του ΚΚΕ: Ότι το ΚΚΕ έγινε ο μπροστάρης, ο καθοδηγητής, ο οργανωτής, ο αιμοδότης, ο σαλπιγκτής της Εθνικής Αντίστασης. Οι άλλοι, των παρατάξεων του κ.Μητσοτάκη, θα κουβαλάνε πάντα το άγος της απουσίας – στην καλύτερη περίπτωση – και θα ψάχνουν να βρουν κολυμβήθρα του Σιλωάμ κρυμμένοι πίσω από δεξιούς ή κεντρώους πατριώτες, που πράγματι συμμετείχαν στον Αγώνα.

Τόσο, δε, γνωρίζει η παράταξη του κ.Μητσοτάκη το άγος που κουβαλάει, που πασχίζει να ξεχάσει ο λαός τι έκανε η παράταξή του το 1982. Και το έκανε από τα ίδια εκείνα έδρανα που έδειχνε προχτές ο πρωθυπουργός.

  • Ηταν τότε που η παράταξη του κ.Μητσοτάκη, με αντιπρόεδρο και υπουργό σήμερα τον Γεωργιάδη (περισσότερα για τον συγκεκριμένο… αντιστασιακό εδω:  “Ο Γεωργιάδης φυσικά και ξέρει…“) όχι μόνο δεν ψήφιζε τον νόμο για την αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης, αλλά και αποχωρούσε από την αίθουσα.
  • Ηταν τότε που παρότι αναγνώριζε ότι οι Αντιστασιακοί «κατά τεκμήριο ανήκουν στο ΕΑΜ», έψαχνε να βρει εξήγηση για το μεγαλειώδες ΕΑΜικό κίνημα ισχυριζόμενη ότι «είναι βέβαιο ότι αγνοί πατριώτες, αγνοί δημοκράτες παρασύρθησαν και πήγαν στο ΕΑΜ»…
  • Ηταν τότε που έλεγε «όταν θα έρθουμε στην κυβέρνηση ένα από τα πρώτα νομοσχέδια που θα καταθέσουμε θα είναι εκείνο που θα καταργεί τον παρόντα νόμο».
  • Ηταν τότε που όλη η Ελλάδα έβλεπε την παράταξη του κ.Μητσοτάκη να ωρύεται δια στόματος Αβέρωφ ότι με την αναγνώριση της Εθνικής Αντίστασης «δίνεται συγχωροχάρτι στο ΚΚΕ».

Κι είναι από τότε που η απάντηση στον Αβέρωφ από τον Χαρίλαο Φλωράκη στοιχειώνει την παράταξη του κ.Μητσοτάκη: «Το ΚΚΕ δεν χρειάζεται κανένα συχωροχάρτι, γιατί απλούστατα δεν βαρύνεται με συνεργασία με τον εχθρό και προδοσία».

Ματαίως προσπαθεί, λοιπόν, ο κ.Μητσοτάκης.

Είναι όλα εδώ

Και εδώ

 

4 σχόλια:

  1. Καλή η προσπάθεια του Κυρίου Μπογιόπουλου να κρύψει τον Οπορτουνισμό του πίσω απο όλα αυτά αλλά δυστυχώς για αυτόν η πραγματικότητα είναι πεισματάρα. Αντίπαλος του λαού και των Κομμουνιστών είναι πάντα οι Καπιταλιστές και η ιδιοκτησία τους στα μέσα παραγωγής. Το ίδιο ίσχυε και στον 2ο Παγκόσμιο Ιμπεριαλιστικό πόλεμο. Οι Κομμουνιστές και ο λαός πολέμησαν και θυσιάστηκαν στον Απελευθερωτικό αγώνα ενάντια στην Αστική τάξη και τους Γερμανούς συμμάχους τους. Η Τραγωδία βρίσκεται στο ότι το ΚΚΕ δεν είχε στρατηγικό στόχο τον Σοσιαλισμό με συνέπεια να φτιάξει το ΕΑΜ σαν ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΜΕΤΩΠΟ. Τραγική συνέχεια ο Εγκλωβισμός με ΣΜΑ ΛΙΒΑΝΟ κΑΖΕΡΤΑ και κυβέρνηση παπατζή ο λαός να μη πάρει την εξουσία τον ΟΚΤΩΒΡΗ ΤΟΥ 1944 και να οδηγηθεί στην σφαγή. 76 χρόνια μετά την τραγωδία έρχονται να μας σερβίρουν την ίδια χαλασμένη σούπα και να μας το παίξουν ...κομμουνιστές.... Δεν τσιμπάμε Κύριε Μπογιόπουλε.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. https://atexnos.gr/%CE%B7-%CE%BD%CE%AF%CE%BA%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%84%CE%B9%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%B9%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CE%B7-%CF%84%CE%BF%CF%85-1945-%CF%83%CF%84%CE%B7/ Αφιερωμένο εξαιρετικά στον Κύριο Μπογιόπουλο. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Απόλυτη αφωνία του Κυρίου Μπογιόπουλου για τον Αντικομουνιστή παπατζή που έσφαξε τον λαό σε ΑΘΗΝΑ ΠΕΙΡΑΙΑ τον ΔΕΚΕΜΒΡΗ του 1944 και η ...ΕΔΑ... τον βάφτισε ...γέρο της δημοκρατίας.... το 1964... Μουγκαμάρα για τους Αντικομουνιστές Σβώλο.....Τσιριμώκο.....Κύρκο....Πασαλίδη συμμάχους με κόμμα στο ΕΑΜ με τον τελευταίο να σπρώχνει στην εκτέλεση Μπελογιάννη Πλουμπίδη. Ξέπλυμα και της ...πασοκάρας.... του 1981..... Γιατί τέτοια επιλεκτική μνήμη Κύριε Μπογιόπουλε.... ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. https://gkagkarin.blogspot.com/2020/10/blog-post_415.html Αφιερωμένο και αυτό στον Κύριο Μπογιόπουλο. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου