Επιλογή γλώσσας

Δευτέρα 1 Φεβρουαρίου 2021

Ξεφτίλες υποκριτές


Η Αλέκα Παπαρήγα έχει γίνει δέκτης χυδαίων σεξιστικών σχολίων για την εμφάνιση της, την ηλικία της ακόμα και για την οικογένεια της. ΔΕΝ την στηρίξατε.

 Η Λιάνα Κανέλλη κακοποιήθηκε ον κάμερα από τον εγκληματία καταδικασμένο ΝΑΖΙ Κασιδιάρη και πολύ το ευχαριστηθήκατε μερικοί και οι παρευρισκόμενοι έπαιζαν την γυναίκα του Λωτ (στήλη άλατος). Η ίδια έχει δεχτεί χυδαίες σεξιστικές επιθέσεις για τα πάντα.


Η Αλεξάνδρα Μπαλού γρονθοκοπήθηκε από το υστερικό φασιστοειδές Τζήμερο, όταν απουσίαζαν από το Περιφερειακό Συμβούλιο οι σύντροφοί της, γιατί είναι θρασύδειλος φασίστας. ΔΕΝ την στηρίξατε και το δικαστήριο τον αθώωσε.
Έλεγε ψέματα δλδ η κ. Αλεξάνδρα Μπαλού; Η κ. Δούρου που ήταν παρούσα γιατί δεν πήγε να καταθέσει;

Τι θέλω να πω. Δεν είστε σεξιστές. Είστε αντικομμουνιστές και η αλά καρτ ευαισθησία σας τελειώνει εκεί που αρχίζει ο αντικομμουνισμός σας, υποκριτές.

Εγώ είμαι και με την Σοφία και με την Ζέτα αλλά κυρίως είμαι με μένα. Με τις γυναίκες σαν εμένα που καθημερινά υφιστάμεθα άγρια εκμετάλλευση, συν τις ύβρεις, συν τις σεξουαλικές παρενοχλήσεις, συν τον εκφοβισμό από εργοδότες , προϊσταμένους (ενίοτε γυναίκες) και κάθε καρυδιάς καρύδι ξεφτίλα αντικομμουνιστή μισογύνη όταν δεχόμαστε επιθέσεις ακριβώς επειδή περπατάμε με το κεφάλι ψηλά πίσω από τα πανό των ταξικών συνδικάτων.

Δεν συμβαίνει τώρα..

Συμβαίνει από τον προηγούμενο αιώνα όταν κανείς δεν υπερασπίστηκε την Σωτηρία Μπέλου που σάπιζαν στο ξύλο οι Χίτες μέσα στο μαγαζί επειδή ήταν ''κομμούνι''.
Και αν ανοίξω το στόμα μου θέλω βιβλίο για να περιγράψω τα metoo μου. Αλλά ας μην ξεχνάμε ότι στην ΕΣΣΔ όλες οι γυναίκες ήταν πουτάνες, όπως και στην Κούβα.


ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΥΠΟΚΡΙΤΕΣ!"

Σύγχρονη Ζωή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου