Μέσα σε συνθήκες ανεξέλεγκτης διασποράς του κορονοϊού, η κυβέρνηση με εγκληματικό τρόπο φαίνεται να προωθεί την «ανοσία της αγέλης». Μόνο το τελευταίο 4ήμερο τα νέα επιβεβαιωμένα κρούσματα στην πόλη μας ξεπέρασαν τα 10.000. Την ίδια στιγμή η εικόνα που παρουσιάζει ο ΟΑΣΘ είναι εξοργιστική!
- Υπάρχουν τεράστιες ελλείψεις οχημάτων, που βγάζουν μάτι ειδικά τις ώρες αιχμής, και ιδιαίτερα από και προς περιοχές με υψηλή συγκέντρωση εργαζόμενων, όπως στην ΒΙΠΕ Σίνδου, στα εμπορικά κέντρα COSMOS, ONE SALONICA, στα εμπορικά πάρκα της Ανατολικής Θεσσαλονίκης και αλλού.
- Τα «νέα» λεωφορεία του στόλου δεν έχουν επαρκή εξαερισμό, δεν ανοίγουν τα παράθυρά τους, μετατρέποντάς τα σε χώρους όπου η υπερμετάδοση κάνει… πάρτι
- Μέσα σε αυτή τη ζοφερή κατάσταση, η διοίκηση του ΟΑΣΘ επενδύει σε πολλαπλασιασμό των ελεγκτικών μηχανισμών, με αύξηση των ελεγκτών, χωρίς να παίρνει ούτε ένα μέτρο για την προστασία της υγείας οδηγών και του λαού που μετακινείται μέσα στα αστικά.
Στην εξίσωση θα πρέπει να βάλουμε και τις τραγικές ελλείψεις που υπάρχουν σε σημεία δωρεάν ελέγχου για τον κορονοϊό, σε όλη την πόλη της Θεσσαλονίκης, αφού τα σημεία όπου γίνονται δωρεάν test, αντί να αυξάνονται και με την υπερμετάδοση της νέας μετάλλαξης, μειώνονται. Την ίδια στιγμή, με την απαράδεκτα αντιεπιστημονική μείωση της καραντίνας των νοσούντων, από 10 σε 5 μέρες, αλλά και με την σύσταση του ΕΟΔΥ, να πηγαίνουν οι εργαζόμενοι στη δουλειά ακόμα και με συμπτώματα, οι αστικές συγκοινωνίες μετατρέπονται για ακόμη μια φορά σε υγειονομική βόμβα.
Ο εργαζόμενος στην πράξη «διαλέγει» ή να μπει στα λεωφορεία «υγειονομικές βόμβες» , ή να πληρώσει χρυσάφι την μετακίνησή του για την εργασία του (ενδεικτικά το ταξί από το κέντρο της πόλης για την ΒΙΠΕ της Σίνδου ξεπερνά τα 10€, προς την περιοχή ΙΚΕΑ τα 6€, το COSMOS τα 8€), ή να επιλέξει την μετακίνηση με το ΙΧ του επιβαρύνοντας ακόμη περισσότερο την τσέπη του.
Η τραγική κατάσταση στις αστικές συγκοινωνίες της πόλης μας έχει ένοχο. Είναι όλες διαχρονικά οι κυβερνήσεις που μετρούν την ανάγκη του λαού για φθηνές, ποιοτικές και ασφαλείς μετακινήσεις με τη λογική κόστους-οφέλους. Η λογική που από τη μια χρυσώνει μεγάλες κατασκευαστικές επιχειρήσεις για την καθυστερούμενη κατασκευή του ΜΕΤΡΟ και από την άλλη, αφήνει τον στόλο του ΟΑΣΘ να σαπίζει και ανεβάζει την τιμή των εισιτηρίων. Ιδιαίτερα μέσα σε συνθήκες πανδημίας, τα αστικά λεωφορεία συναγωνίζονται τους χώρους δουλειάς για τα πρωτεία ως εστίες υπερμετάδοσης του κορονοϊού.
Η κατάσταση είναι επικίνδυνη για εμάς και τα παιδιά μας!
Καλούμε όλα τα σωματεία, κάθε εργαζόμενο που δεν ανέχεται αυτή την κατάσταση να παλέψουμε οργανωμένα και μαζικά:
2.Να παρθούν μέτρα με ευθύνη της κυβέρνησης και των εργοδοτών, για την ασφαλή μετακίνηση των εργαζόμενων, ιδιαίτερα σε χώρους με υψηλή συγκέντρωση επιχειρήσεων (ΒΙΠΕ Σίνδου, εμπορικά κέντρα COSMOS, ONE SALONICA, εμπορικά πάρκα της Ανατολικής Θεσσαλονίκης και αλλού). Μαζικά - επαναλαμβανόμενα δωρεάν τεστ με ευθύνη του κράτους και της εργοδοσίας για όλους τους εργαζόμενους.
3.Ουσιαστική ιχνηλάτηση στα αμαξοστάσια του ΟΑΣΘ και τους χώρους εργασίας με ευθύνη του κράτους. Εξασφάλιση αδειών ειδικού σκοπού σε όσους εργαζόμενους βγαίνουν θετικοί, νοσούν, σε όσους βρίσκονται σε καραντίνα και σε όσους πρέπει να επιτηρούν μικρά παιδιά ή ηλικιωμένους, με το κόστος να επιβαρύνει αποκλειστικά το κράτος και την εργοδοσία.
4.Δωρεάν παροχή όλων των απαραίτητων μέτρων ατομικής προστασίας (μάσκες, γάντια, αντισηπτικά κ.ά.) για όλους τους εργαζόμενους.
5.Κρατική χρηματοδότηση και ουσιαστική ενίσχυση του δημόσιου συστήματος Υγείας, των νοσοκομείων και της Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, για προσλήψεις μόνιμου υγειονομικού και λοιπού προσωπικού, για νέες ΜΕΘ, για επαναλειτουργία των νοσοκομείων που έκλεισαν τα τελευταία χρόνια.
6.Επίταξη του ιδιωτικού τομέα της Υγείας, με προτεραιότητα στις ΜΕΘ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου