Τα εκβιαστικά διλήμματα περί σταθερότητας για τη συνέχιση της αντιλαϊκής πολίτικης επανέλαβε από Πάτρα όπου μίλησε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ από την Πρέβεζα ο Αλέξη Τσίπρας επικέντρωσε στο πρόσωπο του πρωθυπουργού αναζητώντας όπως είπε και δεξιούς ψηφοφόρους.
«Δικός μας αντίπαλος είναι η ακυβερνησία και κάθε συνεργασία που οδηγεί σε παραλυσία» ισχυρίστηκε ο Κ,. Μητσοτάκης και υποστήριξε αν υπάρχει μετά τις εκλογές «ισχυρή κυβέρνηση της ΝΔ» τότε «δεσμεύομαι προσωπικά η χώρα θα ανακτήσει την επενδυτική βαθμίδα πριν το τέλος του 2023». Μόνο που η επενδυτική βαθμίδα είναι στόχος των επενδυτών και των επιχειρηματικών ομίλων που δεν σχετίζεται με τις ανάγκες του λαού που μονίμως στριμώχνονται στις αντοχές της οικονομίας!
«Εχθρός μας και αντίπαλός μας είναι η δεξιά του κ. Μητσοτάκη» ανέφερε ο Αλέξης Τσίπρας θέτοντας το δίλημμα «ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ ή Μητσοτάκης;» και πρόσθεσε ότι «απευθυνόμαστε σε όλους τους Έλληνες, κεντρώους, δεξιούς και αριστερούς». Ανέφερε ακόμα ότι ο Κ. Μητσοτάκης δεν μπορεί να υπηρετήσει την σταθερότητα διότι όπως είπε «το σχέδιο του κ. Μητσοτάκη για να φτιάξει κυβέρνηση κουρελού και να μείνει άλλη μία τετραετία».
Νωρίτερα, στο εργοτάξιο του νέου αυτοκινητόδρομου Πάτρας - Πύργου περιόδευσε ο Κ. Μητσοτάκης, στα Χανάκια Ηλείας, όπου βρήκε την ευκαιρία να θριαμβολογήσει για τις παρεμβάσεις της κυβέρνησής του ώστε να συνεχιστεί το έργο, το οποίο κοντεύει να καταντήσει σαν το «γεφύρι της Αρτας» με τις αλλεπάλληλες καθυστερήσεις που εμφανίζονται σε βάρος της ασφάλειας των ταξιδιωτών και των οδηγών της ευρύτερης περιοχής.
«Ασχολήθηκα προσωπικά με τρεις δρόμους. Με αυτόν, με τον Ε65, το βόρειο κομμάτι και με τον ΒΟΑΚ. Αυτοί και οι τρεις δρόμοι αν δεν υπήρχε ανάμειξη σε ανώτατο επίπεδο για να μπορέσουμε να εξασφαλίσουμε και χρηματοδότηση αλλά και εγκρίσεις από την Επιτροπή Ανταγωνισμού θα ήμασταν ακόμα εκεί που ήμασταν πριν από τρία χρόνια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Κ. Μητσοτάκης. Καμία αναφορά όμως στο γεγονός ότι το δρόμο θα τον χρυσοπληρώνουν οι οδηγοί που θα τον χρησιμοποιούν με βάση τις συμβάσεις που έχουν υπογραφεί.
Σημειώνεται ότι ο νέος οδικός άξονας, συνολικού μήκους 74,5 χιλιομέτρων, είναι προγραμματισμένο να ολοκληρωθεί το 2025, ενώ η κατασκευή του είχε σταματήσει την περίοδο 2015-2019, όταν ακυρώθηκε ο προγενέστερος ενιαίος διαγωνισμός και το έργο κατακερματίστηκε σε οκτώ επί μέρους τμήματα.
Την ίδια ώρα, μιλώντας στον Πύργο, ο Κ. Μητσοτάκης επιδόθηκε σε «κούφιες» προεκλογικές υποσχέσεις, λέγοντας ότι αν επανεκλέγει κυβέρνηση «είναι δέσμευσή μου να αυξήσουμε τους μισθούς κατά 25% στην επόμενη τετραετία», ενώ έταξε και αυξήσεις συντάξεων «μελλοντικά». Αυτό που δεν είπε όμως, είναι ότι οι αυξήσεις αυτές παραπέμπονται σε άγνωστο χρόνο γιατί εξαρτώνται από τις περιβόητες αντοχές της οικονομίας, δηλαδή ανάλογα με την κερδοφορία των επιχειρηματικών ομίλων. Γι' αυτό και οι όποιες αλλαγές στον κατώτατο μισθό θα γίνονται με βάση των απαράδεκτο νόμο Αχτσιόγλου - Βρούτση, δηλαδή θα καθορίζεται ο μισθός με υπουργική απόφαση, ανάλογα με τη δημοσιονομική πορεία της χώρας και όχι με βάση τις πραγματικές ανάγκες των εργαζομένων.
Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ από την Αρτα αναφέρθηκε αναλυτικά στα έργα της προηγούμενης κυβέρνησης για την περιοχή, στην προσπάθειά της «να βγάλει τον τόπο από την απομόνωση» και γι' αυτό πήγαν εκεί «111 εκατ. ευρώ», όχι μόνο σε κονδύλια όπως είπε, αλλά και σε «έργα πνοής» σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση και την περιφέρεια. Ανέφερε συγκεκριμένα την ολοκλήρωση της Ολυμπίας και της Ιονίας Οδού, την ίδρυση της Γεωπονικής Σχολής, το σχέδιο για την οριοθέτηση του Άραχθου ποταμού.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου