Πέμπτη 22 Ιουλίου 2021
Βαθύτερη ταξική διαφοροποίηση και κατηγοριοποίηση μαθητών και σχολείων
Τη βασική στόχευση του αντιδραστικού νομοσχεδίου της κυβέρνησης για την Παιδεία, που χτυπάει ριζικά τα μορφωτικά δικαιώματα των μαθητών και υλοποιεί τις κατευθύνσεις του κεφαλαίου, του ΟΟΣΑ, της ΕΕ για σχολεία ταξικά διαφοροποιημένα και κατηγοριοποιημένα, ανέδειξαν στη χτεσινή συζήτηση κατ' άρθρο στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής οι βουλευτές του ΚΚΕ, Γ. Δελής και Μ. Συντυχάκης. Αποδομώντας το επιχείρημα των αστικών κομμάτων περί «αυτονομίας», τόνισαν ότι αυτονομία σημαίνει ταξική διαφοροποίηση και κατηγοριοποίηση των σχολείων, αναζήτηση πόρων, προσαρμογή του προγράμματος ανάλογα με τις επιθυμίες των χορηγών ή και της «τοπικής κοινωνίας», ένταση των μορφωτικών ανισοτήτων.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)