Επιλογή γλώσσας

Δευτέρα 1 Ιουλίου 2019

Αυτόματος μεταφραστής φράσεων από την μικροαστική στην απλή ελληνική

Μια προσφορά για την καθημερινή δουλειά του συντρόφου, που πιθανώς να συναντά προβλήματα στη μετάφραση των πιο κάτω και να αναλώνει χρόνο που δεν χρειάζεται:



Μικροαστική
Μετάφραση στην απλή Ελληνική
-Αν έχετε δίκαιο σε όσα λέτε, γιατί δεν σας φηφίζει ο λαός;
-Αφού εγώ είμαι ΠΑΣΟΚ, εσύ γιατί είσαι ΚΚΕ;
Εγώ έχω δώσει αγώνες με το ΚΚΕ, αλλά...
Μια φορά θυμάμαι είχα πάει διακοπές Ικαρία και είχα πάρει Ριζοσπάστη απ' το περίπτερο.
Εγώ κομμουνιστής ήμουνα
Μη με βλέπεις τώρα που είμαι διακόσια κιλά, στα νιάτα μου να με βλεπες, που ήμουν μοντελάκι.
Καλά που βγήκε ο ΣΥΡΙΖΑ και κατεβαίνετε και στο δρόμο
Δεν έχω καμία επαφή με το εργατικό κίνημα· ό,τι αρπάξω απ' τα κοινωνικά μήντια για να φανώ έξυπνος, καλό είναι.
Εγώ κομμουνιστής είμαι· για αυτό σας τη λέω
Εγώ Ολυμπιακός είμαι, για αυτό υποστηρίζω το βάζελο.
Εγώ αυτά που λέω τα λέω γιατί το πονάω το κόμμα, σφίγγεται η ψυχή μου που το βλέπω σ' αυτή την κατάντια
Κάποιος μου είπε ότι οι κομμουνιστές τουμπάρονται απ' την κλαψούρα και το μελό. Λαϊκό κόμμα δεν είσαστε; Στο σινεμά οι ταινίες για το λαό είχαν πολύ δάκρυ.
Εγώ για το καλό σας σας τα λέω
-Ψάχνω για μαλάκες, προσφέρεσαι;
Καλά, είδα τον Κουτσούμπα με κινητό. Πού έφτασε ο κομμουνισμός, κύριε!
Να ψοφήσετε στην πείνα ρε μουνιά, που μου θέλετε και σοσιαλισμό!
Τον Παφίλη να κάνετε ΓΓ
Χθες έβλεπα τηλεόραση και πέτυχα τον Παφίλη. Του ΚΚΕ δεν είναι;
Εγώ δεν στηρίζω κόμμα που υπέγραψε Βάρκιζες
Εγώ δεν στηρίζω κόμμα που πήρε τα όπλα.
Πάει το ΚΚΕ που ξέραμε, τώρα είναι κόμμα της συντήρησης
Παλιά στην Τ.Ο ΠΑΣΟΚ που ήμουνα, είχαμε και πορτραίτο του Βελουχιώτη.
Οι παλιοί ήταν πραγματικοί κομμουνιστές. Εσείς...
Καλός κομμουνιστής είναι ο νεκρός κομμουνιστής.
-Πού πήγε το ήθος της αριστεράς; Έτσι ήταν οι παλιοί αγωνιστές, Ταλιμπάν σαν εσάς;
Ωραίοι καιροί εκείνοι που σας ταράζανε στη φάπα και δεν μπορούσατε να μιλήσετε.
-Μπα, έχετε το μονοπώλιο στον κομμουνισμό εσείς;
-Εμείς δεν έχουμε CD του Θεοδωράκη να παίζουμε;
Εγώ με το Βελουχιώτη ταυτίζομαι
Εντάξει, ό,τι και να πεις, γράφει το γένι και το φυσεκλίκι στο ασπρόμαυρο.
Εδώ είχατε βαστάζο να κρατάει ομπρέλα στον Κουτσούμπα!
Τον καριόλη, πώς τη γλίτωσε την πνευμονία, ευκαιρία ήτανε...
-Καλά ρε, κάθεστε και τις τρώτε απ' τη Χ.Α;
-Πότε θα κάνετε καμιά μαλακία να σας μπουζουριάσουν επιτέλους;
Είδαμε και τις παρελάσεις του ΠΑΜΕ
-Τι πράμα είναι αυτό, μια φορά να μη σας σακατέψουν στο ξύλο;
Το ότι έφυγε και σας μούντζωσε τόσος κόσμος τα λέει όλα
Καλοί κομμουνιστές είναι οι μεταμελήσαντες κομμουνιστές. 
Έβλεπα τον Κουτσούμπα στη Βουλή προχτές, πωωω, με πήρε ο ύπνος
Ας είναι καλά ο παππούλης μου, που μ' άφησε δυο διαμερίσματα και εισπράττω τα νοίκια, μου δίνει και η μάνα μου κανα 300ράκι, στ' αρχίδια μου όλα.

 Πηγή: Lenin reloaded από 26/4/2015

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου