Επιλογή γλώσσας

Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2019

Αντίο Θάνο



 «Τα πράγματα είναι νόμος, αλλάζουν. Το θέμα είναι να τα αλλάξουμε στη σωστή κατεύθυνση, όχι στο χάος. Εγώ το μόνο, το λίγο που μπορώ να σας υποσχεθώ, είναι: Μέχρι τέλους θα είμαι εδώ»!

 Θάνος Μικρούτσικος


Τι μπορείς να γράψεις για ένα τόσο μεγάλο μουσικοσυνθέτη, όπως ο Θάνος Μικρούτσικος, τίποτα παραπάνω από όσα ο ίδιος έχει πει, μέσα από τα τραγούδια του. 

Ο ΦΑΣΙΣΜΟΣ



 Ο ΣΤΑΥΡΟΣ ΤΟΥ ΝΟΤΟΥ

 
ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ


θυμίσουμε δύο μεγάλες συναυλίες του.

Η πρώτη είναι η συναυλία του συνθέτη για τα 100 χρόνια του ΚΚΕ και η δεύτερη η συναυλία «αποχαιρετισμού» πάνω στη σκηνή με τίτλο «Όσοι περπάτησαν μαζί μου»




Αντίο Θάνο

2 σχόλια:

  1. Δεν μαχομαι πια
    Σας αφήνω κάτι από μένα
    Δεν μαχομαι πια
    Σε πεντάγραμμο αποτυπωσα μία καρδιά
    Δεν ήμουν εγώ που πεθάνα
    Δεν ήταν ο αγώνας
    Ήταν άλλος ο νεκρός
    "Δεν είναι αυτός"
    Την καρδούλα που λέτε
    Την μαυρίζουμε με χρώμα και μουσική
    Με γράμματα,με όμορφες λέξεις
    Ελπίζω να διασκεδάσατε με τα τραγούδια μου
    Ελπίζω να είδατε την καρδούλα
    Ελπίζω να νομισατε ότι είναι η δικιά σας
    Σε ένα κόσμο γεμάτο καθρέφτες
    Το είδωλο βγαίνει ψεύτικο σε όσους θέλουν να παραμορφώνουν την πραγματικότητα
    Αντίο και καλό ταξίδι στις έρημες καρδιές που τραγούδησαμε
    Ευχαριστώ Θάνο

    Κική Ματέρη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ευχαριστώ, για το σχόλια - ποίημα, Κική
    Καλή αγωνιστική χρονιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου