Επιλογή γλώσσας

Τρίτη 14 Μαρτίου 2023

Με πάθος

 
Στις 22/7/2016 συζητήθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο για την «εναρμόνιση της νομοθεσίας με την Οδηγία 2012/34/ΕΕ (...) για τη δημιουργία ενιαίου ευρωπαϊκού σιδηροδρομικού χώρου». Ελεγε τότε εκ μέρους της κυβέρνησης ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ: «Διαχωρίζει, λοιπόν, η οδηγία σαφέστατα (σ.σ. τον σιδηρόδρομο) με κύριο στόχο τον υγιή ανταγωνισμό (...) την άρση διοικητικών και τεχνικών φραγμών και την εξασφάλιση όρων ισότιμης μεταχείρισης έναντι των ανταγωνιστικών τρόπων μεταφοράς (...) Σας καλώ να υπερψηφίσετε το παρόν σχέδιο νόμου, προκειμένου να αναπτύξουμε υγιώς, διαφανώς αλλά και βιώσιμα, την ενίσχυση του μεριδίου των σιδηροδρομικών μεταφορών στην αγορά των εγχώριων μεταφορών (...)».

Είναι φανερό από τον τρόπο που υπερασπίζεται τη διάσπαση του σιδηροδρομικού έργου, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ υπηρέτησε με πάθος τη στρατηγική της «απελευθέρωσης» και ιδιωτικοποίησης του σιδηροδρόμου. Οσα συγχωροχάρτια κι αν ζητάει σήμερα από τον λαό, τίποτα δεν πρόκειται να ξεπλύνει το γεγονός ότι έπαιξε με μεγάλη επιτυχία τον ρόλο του «σταθμάρχη» αυτής της επικίνδυνης πολιτικής στην κυβερνητική του βάρδια και συνέχισε να την υπερασπίζεται όταν παρέδωσε τη σκυτάλη στη ΝΔ...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου