Το να πάρει ένα βυτιοφόρο φωτιά εν κινήσει στην Εθνική Οδό
δεν είναι ούτε το πιο σπάνιο,
ούτε το πιο απρόβλεπτο πράγμα στον κόσμο.
Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για την Αθηνών - Κορίνθου
που κατά μήκος της βρίσκονται τουλάχιστον δύο από τα μεγαλύτερα διυλιστήρια της χώρας
και διασχίζει τη μεγαλύτερη βιομηχανική ζώνη.
* * *
Εύλογα λοιπόν αναρωτιέται κανείς:
Ποιο είναι το σχέδιο του κρατικού μηχανισμού
σε περίπτωση ενός τέτοιου ατυχήματος;
Τι θα γινόταν αν την ώρα του εγκλωβισμού
ξεσπούσε πυρκαγιά δίπλα σε χιλιάδες ακινητοποιημένα οχήματα;
Αν κάποιος πάθαινε ανακοπή,
ή χρειαζόταν άμεση ιατρική βοήθεια;
* * *
Ποιος είναι ο σχεδιασμός σε περίπτωση που
ένα τέτοιο ατύχημα συμβεί έξω από ένα διυλιστήριο,
ή μια μεγάλη βιομηχανία;
Ποιο είναι το σχέδιο αν το ατύχημα γίνει μέσα στο ίδιο το διυλιστήριο ή στη βιομηχανία;
Αν είναι Βιομηχανικό Ατύχημα Μεγάλης Εκτασης;
Πώς σχεδιάζει το κράτος να διαχειριστεί το πλήθος
που ενδεχομένως θα εγκαταλείπει τα σπίτια του;
Οχι μόνο από τη Δυτική, αλλά και από άλλες περιοχές της Αττικής...
Τι θα γίνει με εκείνους που είναι ήδη στον δρόμο
και κινδυνεύουν να βρεθούν εγκλωβισμένοι, όπως την περασμένη Πέμπτη;
* * *
Για άλλη μια φορά, κυβέρνηση και κρατικός μηχανισμός
επιβεβαίωσαν την επιλεκτική γύμνια τους
όταν είναι να προστατεύσουν τον λαό.
Γιατί όταν πρόκειται για τα συμφέροντα του κεφαλαίου,
εκεί και σχέδιο υπάρχει,
και σβελτάδα, και όλα δουλεύουν ...ρολόι!
* * *
Διαφημίζουν υπερσύγχρονους δρόμους
όπως αυτόν της Αθηνών - Κορίνθου
από τους οποίους οι εταιρείες - ανάδοχοι που τους εκμεταλλεύονται
κερδίζουν εκατομμύρια ευρώ.
Οταν όμως πλημμύρισε η Κινέττα,
μετά τις μεγάλες πυρκαγιές,
οι κάτοικοι κατήγγειλαν ότι ο δρόμος φτιάχτηκε
χωρίς παράπλευρα αντιπλημμυρικά έργα
με αποτέλεσμα να λειτουργεί σαν «φυσικό» φράγμα
και να εγκλωβίζει το νερό που κατεβαίνει από το βουνό
(ανενόχλητο πλέον, αφού δεν υπάρχουν δέντρα).
* * *
Τώρα που λαμπάδιασε το βυτιοφόρο
όλοι διαπίστωσαν με τρόμο ότι ο δρόμος αυτός είναι περίπου ...κλειστός
και ότι ελάχιστες είναι οι δυνατότητες διαφυγής ή αναστροφής
αν κάτι έκτακτο συμβεί...
Δεν είναι τυχαίο ότι μετά από 7 ώρες ταλαιπωρίας
οδηγοί είδαν συνεργεία να σπάνε το διαχωριστικό κράσπεδο για να διευκολύνουν τον απεγκλωβισμό!
Αλλιώς, ακόμα εκεί θα ήταν οι ...δεσμώτες του Αυγούστου.
* * *
Κονόμησε λοιπόν η κατασκευαστική όταν φτιαχνόταν ο δρόμος.
Κονομάει τώρα ο ανάδοχος με τα διόδια
(που αναμένεται μάλιστα να αυξηθούν κι άλλο από Σεπτέμβρη)
και ο λαός ταλαιπωρείται, κινδυνεύει και βλαστημάει
ότι «δεν υπάρχει κράτος»...
* * *
Κι όμως, κράτος υπάρχει (και με το παραπάνω).
Είναι το κράτος όσων κερδίζουν από τις κατασκευές των δρόμων, με λεφτά του λαού,
από τα διόδια, τα διυλιστήρια, τις βιομηχανίες.
Είναι το κράτος που καταδικάζει τον λαό στη φτώχεια, στην ακρίβεια
και σε ασθενοφόρα - καρότσες
(εφτά άνθρωποι χάθηκαν τους τελευταίους μήνες από τις ελλείψεις στο ΕΚΑΒ
και κανείς δεν ξέρει πόσοι ακόμα γλίτωσαν «παρά τρίχα»).
Είναι το κράτος των πρωτογενών πλεονασμάτων
που ρημάζουν τα λαϊκά στρώματα
για να πάρουν οι επιχειρηματικοί όμιλοι την επενδυτική βαθμίδα
(άρα και φτηνότερο χρήμα για τις επενδύσεις τους).
Το κράτος που με νόμους όπως το έκτρωμα του υπουργείου Εργασίας,
εξασφαλίζει στο κεφάλαιο το ένα ρεκόρ κερδοφορίας μετά το άλλο.
* * *
Αυτό το κράτος είναι εχθρικό για τον λαό και τις ανάγκες του
επειδή είναι κράτος του κεφαλαίου.
Αυτό το κράτος δεν μπορεί να αλλάξει προς όφελος του λαού.
Είτε «εκσυγχρονισμένο», είτε «επιτελικό»
(όπως κι αν το βαφτίσουν) είναι κράτος αντιλαϊκό.
Αυτό το κράτος πρέπει να γκρεμίσει ο λαός από τα θεμέλια
και να ορθώσει στη θέση του το δικό του εργατικό κράτος.
Το κράτος της δικής του εξουσίας
...για τις δικές του σύγχρονες ανάγκες.
* * *
«Τζακ ποτ» η κυβέρνηση μετά το έγκλημα στη Νέα Φιλαδέλφεια...
Πρώτα δεν είδε τους φασίστες
μετά «ξέχασε» ότι ήταν φασίστες
στη συνέχεια αποποιήθηκε κάθε πολιτική ευθύνη
και για ...κερασάκι στην τούρτα συγκάλεσε σύσκεψη
για να ξορκίσει (μαζί με UEFA και ΠΑΕ) την «οπαδική βία»!
Γελάνε και οι πέτρες
με τα ...πρωτότυπα μέτρα που (ξανά)αποφασίστηκαν!
Και μόνο που οι μεγαλομέτοχοι των ΠΑΕ δηλώνουν περιχαρείς ότι τα στηρίζουν
είναι αποκαλυπτικό για το πόσο θα ...απαλλαγεί το «ποδόσφαιρο - επιχείρηση»
από τη βία των «οπαδικών στρατών».
* * *
Γράφτηκε (και δεν διαψεύστηκε)
ότι ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ είχαν συμφωνήσει για κοινό υποψήφιο στον δήμο Αθήνας.
Ακούστηκαν μάλιστα και «κοινή συναινέσει» ονόματα.
Το προξενιό (λέει) χάλασε από το ΠΑΣΟΚ.
Αλλά απτόητος ο ΣΥΡΙΖΑ
καλεί σε συνεργασία στον δεύτερο γύρο
αλλά και μετά, στο νέο Δημοτικό Συμβούλιο,
ενάντια στη «δεξιά» του Μπακογιάννη...
Δηλαδή, ψηφίζεις τον υποψήφιο του ΣΥΡΙΖΑ
και είναι σαν να ψηφίζεις μαζί και τον υποψήφιο του ΠΑΣΟΚ!
Δύο σε ένα...
* * *
«Σιγά το πράγμα», θα σκεφτεί κανείς...
Αφού την ίδια (αντιλαϊκή) στρατηγική υπηρετούν
και σε δήμους και Περιφέρειες
συγκλίνοντας στα σημαντικά και με τη ΝΔ.
Οπότε, το έδαφος για συναινέσεις μέχρι ...προσκολλήσεως υπάρχει και για τον δήμο της Αθήνας.
Είτε πριν, είτε μετά τις εκλογές...
* * *
Αλλωστε, σε πολλούς δήμους
ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ κατεβάζουν κοινούς υποψήφιους
στην Πάτρα μάλιστα για να τελειώσει η ...«δυναστεία» (όπως λένε)
του κομμουνιστή δημάρχου Κ. Πελετίδη.
Κούνια που τους κούναγε...
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου