Επιλογή γλώσσας

Παρασκευή 27 Μαρτίου 2020

Κορονοϊός τραγούδι | Σε γνώρισα στο ΙΚΑ


"Κορονοϊός τραγούδι

Σε γνώρισα στο ΙΚΑ"

Coronavirus Parody

  Όταν κλείνεσαι στο σπίτι λόγω πανδημίας γίνεσαι πιο δημιουργικός.
 
Το αποτέλεσμα φαίνεται σε αυτό το τραγούδι που είναι μια διασκευή του Ευλαμπία από Γιοκαρίνη.

Στίχοι



Σε γνώρισα στο ίκα
στην ουρά μπροστά μου σ´είχα
 περιμέναμε γιατρό


τρελάθηκα στο βήχα
δεν ηξερα τι είχα
και μάσκα δε μπορώ να βρώ

Σε είδα στη γωνία
έβηχες με μανία σου
 έγνεψα να ρθείς εδώ

και ήρθες με το ζόρι
μου είπες βρε αγορι
γιατί ήρθες σήμερά εδώ
γκουχ γκουχ

Ααχ έχω βήχα
 γιαυτο και επισκέφτηκα το ικα
ααχ πάω σπίτι
εδώ δε πρόκειται να βρω γιατρό

Σε κάποιο φαρμακείο
γκουχ μάσκες πήρα δύο
 και μου 'πες τις πληρώνω εγώ

Επήγα στα γιατρεία,
μα μου κοψες το βήχα
σαν μου δωσες φιλί γλυκό

ψεκάζω με χλωρίνη
 με λένε Γιοκαρίνη
μα είχες ήδη τον ιό

 φτερνίστηκα μαζί σου,
και έβηξα εξίσου
έχουμε κοροναϊό  

Αχ βρε Μαρία, η ασθένειά σου κόλησε και μένα
Αχ βρε Μαρία, μου κόλησες τον κορανοϊό  

Ξεκίνησα απο Βέροια
και έπλυνα τα χέρια
φόρεσα μάσκα για να ρθώ

στο σπίτι σου απέξω
 φτερνίζομαι και βήχω
 εχω 40 πυρετό

Μαρία θα μ’ανοίξεις;
έχω άσθμα θα με πνίξεις
 μου λές είναι ανοιχτά να μπώ

το πόμολο δεν πιάνω
και κλέω και σπαράζω
είχα ξεχάσει το ντετόλ  

Ανοιξε ρε Μαρία

Αχ βρε Μαρία, η ασθένεια σου είναι πανδημία
Αχ βρε Μαρία, μου κόλησες το κοροναϊό  
One more time...

Απολαύστε το!!  χαχαχαχα

instagram: @agaphmena_top10


Καλή απόλαυση..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου