Το τελευταίο διάστημα στα στρατόπεδα της Λήμνου δεν είναι επαρκή τα μέτρα προστασίας ενάντια στον κορονοϊό.
Αερισμός των θαλάμων, καθαρισμός των επιφανειών και των δαπέδων με χλωρίνη γίνονται, αλλά τα καθαριστικά, τα γάντια και οι μάσκες υπάρχουν σε μικρή ποσότητα.
Ενα άλλο πρόβλημα είναι οι τουαλέτες, καθώς δεν υπάρχουν καθόλου χαρτιά υγείας για την προσωπική υγιεινή και καθαριότητα των στρατιωτών, με αποτέλεσμα αυτά να τα πληρώνουν οι στρατιώτες από την τσέπη τους.
Επίσης ένα άλλο πρόβλημα σχετικά με την υγεία των στρατιωτών είναι η εμφάνιση κοριών σε κάποια στρατόπεδα.
Οι διοικητές και τα στελέχη του στρατού διέταξαν τους στρατιώτες να κάψουν τα κρεβάτια και να καθαρίσουν τους θαλάμους.
Αυτά δεν φτάνουν όμως καθώς η διοίκηση των στρατοπέδων θα μπορούσε να έχει καλέσει συνεργείο απεντόμωσης.
Την ίδια στιγμή που γίνονται αυτές οι ενέργειες στα στρατόπεδα και που δεν υπάρχουν τα απαραίτητα εφόδια για την αντιμετώπιση του κορονοϊού, μας λένε πως δεν υπάρχουν λεφτά για αυτά τα εφόδια.
Ωστόσο δίνονται στο ΝΑΤΟ από τις ελληνικές κυβερνήσεις δισεκατομμύρια για να δολοφονούν λαούς, ενώ βρήκαν 10 δισεκατομμύρια για ΝΑΤΟικούς εξοπλισμούς.
Η ατομική ευθύνη των στρατιωτών είναι να οργανώνονται μέσα στα στρατόπεδα, για καλύτερες συνθήκες διαβίωσής τους, να διεκδικούν τα δικαιώματά τους και να αντιδρούν στην οποιαδήποτε αδικία.
Ενα άλλο πρόβλημα είναι τα εθνικιστικά συνθήματα κατά τη διάρκεια της εκπαίδευσης, από δόκιμους και ανθυπολοχαγούς που τα περνούν στους στρατιώτες για την εξύψωση δήθεν του ηθικού μας.
Στην ουσία θέλουν να εμφυτεύσουν το μίσος στους στρατιώτες και στο λαό, έτσι ώστε ο λαός να μη βλέπει πως ο φανερός εχθρός του είναι ο καπιταλισμός. Ο φασισμός δεν έχει καμία θέση στα στρατόπεδα.
Να απομονωθούν τα φασιστικά στοιχεία από το λαό και τους φαντάρους, διότι οι λαοί έχουν πληρώσει με το αίμα τους την ελευθερία τους.
Το άρθρο αναδημοσιεύεται από το ένθετο «Για τους Ενστολους», του «Ριζοσπάστη του Σαββατοκύριακου» 26 - 27 Σεπτέμβρη 2020.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου