Επιλογή γλώσσας

Δευτέρα 9 Νοεμβρίου 2020

ΠΑΣΟΚ....στα μούτρα σας


Το πασοκάκι

Ερμηνεία: K.Asi

Στίχοι - video: Jo Di

Το πασοκάκι

Μες την κάλπη να κοιτάξω

εγώ φοβάμαι, δεν μπορώ

δεν θα το αντέξω

στους διαδρομούς

τρέχω μόνη

μέσα του εκλογικού

την τρελή θα παίξω

 

Δεν την βρίσκω την ψήφο κανένος

και πες μου τι να κάνω

είχα γεμίσει με σημαίες της ΕΛΙΑΣ

το δωμάτιο ως απάνω

και ο Βαγγέλας μου φωνάζει σαν τρελός

 

Ποιον να βρω για να μιλήσω, όταν γυρνάω

από Τρικούπη προς Ιπποκράτους

που να βρω ενά πασοκάκι

να μου πει πως θα ψηφίσει

στ' αλήθεια αφού όλες...

έχετε εξαφανιστεί

 

Μοιάζει η Φωφή, όταν μιλάει να 'ναι

πιο αδιαφορή και από τον αέρα

και η μορφή της άλλης κάτω με νοήματα

σκληρά να πουλάει νεύρα

 

Δεν την βρίσκω την ψήφο κανένος

και πες μου τι να κάνω

είχα γεμίσει με σημαίες του ΠΑΣΟΚ

το δωμάτιο ως απάνω

και ο Σημίτης μου γελούσε σαν μωρό

 

Ποιον να βρω για να μιλήσω, όταν γυρνάω

από Τρικούπη προς Ιπποκράτους

που να βρω ενά πασοκάκι

να μου πει πως θα ψηφίσει

στ' αλήθεια αφού όλες...

έχετε εξαφανιστεί

 

Ούτε ο ΓΑΠ είχε τη λύση

να την δώσει το εννιά

σ' όποια την ζητούσε

μπλοκαρισμένος από χρόνια

μες του ΔΝΤ γρανάζια

τη χώρα ξεπουλούσε

 

Δεν την βρίσκω την ψήφο κανένος

και πες μου τι να κάνω

έχω γεμίσει με σημαίες του ΚΙΝΑΛ

το δωμάτιο ως απάνω

και ο Ανδρέας μου γελάει σαν μωρό

 

Ποιον να βρω για να μιλήσω, όταν γυρνάω

από Τρικούπη προς Ιπποκράτους

που να βρω ενά πασοκάκι

να μου πει πως θα ψηφίσει

στ' αλήθεια αφού όλες...

έχετε εξαφανιστεί

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου