Από καθαρή τύχη δεν θρηνήσαμε θύματα στη μεγάλη καραμπόλα, 50 περίπου οχημάτων, στην Εγνατία Οδό, σε σημείο από Βέροια προς Πολύμυλο Κοζάνης. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες και τις καταγγελίες που έρχονται στη δημοσιότητα, συγκρούστηκαν 10 αυτοκίνητα λόγω της πυκνής ομίχλης, στα οποία έπεσαν άλλα 40, δημιουργώντας ένα σκηνικό χάους, ευτυχώς χωρίς σοβαρούς τραυματισμούς.
Οι οδηγοί καταγγέλλουν πως η εταιρεία Εγνατία Οδός δεν πήρε κανένα μέτρο για την ασφαλή μετακίνηση χιλιάδων ανθρώπων, ιδιαίτερα μέσα στο τριήμερο της Καθαράς Δευτέρας, όπου η κίνηση είναι πολύ μεγαλύτερη.
Συγκεκριμένα, δεν είχε εκδοθεί καμία ανακοίνωση για την πυκνή ομίχλη που σκέπασε μέρος του οδοστρώματος, ούτε υπήρχε κάποια σήμανση για αυτό, ούτε και ήταν σε λειτουργία λαμπτήρες ομίχλης στον αυτοκινητόδρομο. Επιπλέον, δεν υπάρχουν σημεία διαφυγής, αφού χρειάστηκε η συνδρομή της Τροχαίας για να απεμπλακούν οι υπόλοιποι οδηγοί από το σημείο της σύγκρουσης, ενώ ακόμα και μετά την σύγκρουση, τη σήμανση ανέλαβαν εργαζόμενοι με κόκκινες σημαίες, οι οποίες είναι αδύνατο να φανούν λόγω της ομίχλης!
Η Εγνατία Οδός, ένα έργο που κόστισε δισεκατομμύρια στον ελληνικό λαό, το οποίο συνεχίζει να πληρώνει μέσα από 14(!) σταθμούς διοδίων, λειτουργεί με τη λογική κόστους οφέλους, βάζοντας σε κίνδυνο τη ζωή χιλιάδων οδηγών που τη διασχίζουν καθημερινά. Παρά το ότι έχουν σημειωθεί δεκάδες θανατηφόρα ατυχήματα, δεν έχουν γίνει οι απαραίτητες επεμβάσεις στον αυτοκινητόδρομο, με βάση το ότι είναι κοστοβόρες.
Λίγο καιρό μετά τον αποκλεισμό χιλιάδων οδηγών στο χιόνι στην Αττική Οδό, επιβεβαιώνεται για ακόμη μια φορά πως οι δρόμοι της χώρας λειτουργούν σαν μπίζνες για μεγάλες επιχειρήσεις, πληρώνονται από το λαό για να κερδίζουν τα μονοπώλια στον κλάδο των κατασκευών και αλλού. Οι όποιες κατασκευές και μετατροπές γίνονται στο οδικό δίκτυο της Ελλάδας δεν αφορούν τις λαϊκές ανάγκες, αλλά τις ανάγκες των επιχειρηματιών του Τουρισμού, των Μεταφορών, της Ενέργειας, με τα σπασμένα να πληρώνονται ακόμη και με θανατηφόρα τροχαία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου