Επιλογή γλώσσας

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2022

Απ´το πεπόνι στο κουπόνι


Απ´το πεπόνι στο κουπόνι μια κασιδιαριά δρόμος! Αν με μοντάζ είχε επιχειρήσει κάποιος ύπουλη πλακίτσα για τη μουσολινική επικείμενη πρωθυπουργό της Ιταλίας, θα τον είχαμε κρεμάσει όχι απλώς στα μανταλάκια, αλλά κυριολεκτικά ανάποδα. Το έκανε μόνη της. Κι απ´την ώρα που η αυτοαναφορική ανάρτηση είναι στις μέρες μας, όχι απλώς θεμιτή, αλλά και απόδειξη fake ελευθερίας, το δήθεν καταπίνεται αμάσητο, και η κοινή γνώμη παγιδεύεται χαζοχαρούμενα στο δίχτυ του ποπουλισμού.

Κι επειδή κανείς δεν τόλμησε να θυμηθεί το κατά περίσταση χρήσιμο κλισεδάκι που πατάει στον ελληνορωμαϊκό πολιτισμό (;) ούνα φάτσα ούνα ράτσα, οι ομογάλακτοι ντόπιοι φασίστες άπλωσαν κι εδώ το διχτάκι τους, κι επειδή στη θέση των πεπονιών μιας κυρίας δεν μπορούν να εμφανιστούν τα μπαλάκια των Ελλήνων κυρίων αδερφών της, ο ..Λιάκος αντικατέστησε το πεπόνι με το κουπόνι.

Σε μια καλά στημένη, εξοργιστικά υποβοηθούμενη από την ανοχή του δικαστηρίου και της αστυνομίας που φυλάσσει την αίθουσα του Εφετείου, προπαγάνδα, οι Χρυσαυγίτες δεν έστησαν απλώς παράσταση εξόδοις ελληνικού λαού, αλλά κήρυξαν την έναρξη της υπόδικης προεκλογικής τους εκστρατείας, παγιδεύοντας κατ´αρχάς φωτορεπόρτερ, δημοσιογράφους και τελικά τους πολίτες ως κοινό. Ο Κασιδιάρης βρέθηκε να διανέμεται, ευτυχώς για λίγο, σε έντυπα και ιστότοπους, σαν αρσενική Μελόνι σε ποζεράδικη κουστουμαρισμένη εκδοχή, κρατώντας στο ύψος του στήθους του ένα ευμεγέθες τρικάκι-κουπόνι που λέει «ψηφίστε έλληνες» κι έχει κι από κάτω δυο τηλέφωνα για ραντεβού, κάπου μεταξύ Δομοκού και κάλπης...

Απ´τη μέρα που με χτύπησε το κομψευάμενο γομάρι κι ο αρχηγός του τον υπερασπιζόταν αποκαλώντας με τραμπούκα μπολσεβίκα, φωνάζω ότι ο φασισμός δεν έχει φύλο, χρώμα δέρματος, θρησκεία, φυλή. Ούτε οι θύτες ούτε τα θύματα του ομοίως. Κι αυτό γιατί χιλιάδες παγιδεύτηκαν στο ύπουλο «δε βαράς μια γυναίκα». Κι ύστερα έσφαξαν το Φύσσα. Ο φασισμός είναι ιδεολογία. Είναι και ταξικό εργαλείο. Και προπάντων είναι απάνθρωπος και αδίστακτος. Κι ήρθε η ώρα να κοπεί και το αστειάκι περί μεταφασισμού. Το σκοτάδι δεν έχει μετά. Και δεν ξορκίζεται ούτε με τρικάκια, ούτε με κουπόνια, ούτε με πεπόνια.

Έλληνες, η κλήση- κρίση σας προωθείται. Στην άβυσσο.

* η Λιάνα Κανέλλη είναι βουλευτής του ΚΚΕ

1 σχόλιο:

  1. Να συμπληρώσω κάτι σε αυτά, που λέει η Λιάνα;
    Στο σημερινό αστικό κράτος γίνονται πιο έντονα τα φασιστικά χαρακτηριστικά του, καθώς όλο και πιο ασαφή γίνονται τα όριά του από το παρακράτος του. Φασισμός = το συνεχές κράτους-παρακράτους. Θα τα πω λίγο πιο χύμα από την προσεγμένη ανακοίνωση της ΚΝΕ: Μήπως, όλο αυτό, με την "σύλληψη" των "κακοποιών" στην Πανεπ. Εστία φέρνει περισσότερο σε τσαπατσούλικο θέατρο; Μήπως η δραστηριότητα της νεαρής αστυνομικού δεν ήταν και τόσο ...εξωϋπηρεσιακή;! Αλλωστε, τι έκανε η κοπέλα, ένα κοριτσόπουλο 22 χρονώ; Προστάτευε τη συμμορία από την Αστυνομία, ειδοποιώντας για επικείμενες επιχειρήσεις, έρευνες κλπ. Μήπως ακριβώς αυτή ήταν η δουλειά της; Και το ότι την "συνέλαβαν" δε λέει πολλά. Αυτό ήταν, έτσι κι αλλιώς, μέρος της θεατρικής παράστασης, που στήθηκε ακριβώς για τους λόγους, που καταλαβαίνουμε όλοι και επισημαίνει και η ΚΝΕ. Αν δεν την "συνελάμβαναν" θα ξεμπροστιαζόταν ανοιχτά και αμέσως το όλο στήσιμο. Και μην περιμένουμε από ένα κοριτσόπουλο να τα βάλει με ένα θεόρατο κράτος. Θα κάνει ό,τι της πει ο "συνήγορος", που θα της βάλουν. Η τελεσίδικη ποινή θα δείξει... Η μάνα της κάτι πάει να πει, όσο πιο προσεκτικά κι αυτή μπορεί. Οι αστυνομικοί, που έκαναν την θεαματική "εξάρθρωση", τις συλλήψεις κλπ. προφανώς και δε χρειάζεται να "ηξεραν" κάτι. Αυτά τα ξέρουν οι λίγοι, αυτοί που κινούνται εκεί, που σβήνουν τα όρια μεταξύ ορατού και αοράτου κράτους. Και οι "υψηλά ιστάμενοι", που σκηνοθετούν τις "επιτυχίες" και χειρίζονται αυτά τα ανώτερα εργαλεία του Social Engineering. Πιστεύω πως έτσι δουλεύουν οι σύγχρονες δυνάμεις καταστολής της "δημοκρατικής Δύσης". Υπάρχουν κι άλλα παραδείγματα, που κουμπώνουν εδώ: Π.χ., η δράση κουκουλοφόρων, η "Μαρφίν"....
    Το Reichstag ήταν μόνο η αρχή.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου