Επιλογή γλώσσας

Τρίτη 3 Μαρτίου 2020

Βγάλ´τη μάσκα μη φοβάσαι φίλα με πανάθεμά σε


Μπορεί τα κρούσματα κορονοϊού να έχουν τρομάξει αρκετούς, όμως υπάρχουν και κάποιοι που αντιμετωπίζουν την κατάσταση με χιούμορ.

Ψάχνοντας στο YouTube βρήκα ένα πολύ καλό χιουμοριστικό τραγούδι, για τον κορονοϊός, από τους Κρητικούς.

Τους στίχους έχουν γράψει οι Γιάννης Παξιμαδακης , Ελλη Πέτρου, Νικος Σταματακης

Μπουζούκι: Γιάννης Παξιμαδάκης  


 Κιθάρα: Νίκος Σταματάκης  


 Κρουστά: Έλενα Παπαδάκη, Βαγγέλης Φραγκιαδάκης

Στίχοι 
Κορονοϊός

Ποιος ποιος ποιος μωρό μου ποιος
Ποιος ποιος ο κορονοϊός

Ποιος σε έχει φιλημένη κι είσαι τόσο κρυωμένη
Κι είσαι τόσο κρυωμένη κι έχεις μάσκα φορεμένη

Ποιος ποιος ποιος μωρό μου ποιος
Ποιος ποιος ο κορονοϊός

Βγάλ´τη μάσκα μη φοβάσαι φίλα με πανάθεμά σε
Φίλα με πανάθεμά σε και για γρίπη μη φοβάσαι

Ποιος ποιος ποιος μωρό μου ποιος
Ποιος ποιος ο κορονοϊός

Να μην πας στα καρναβάλια μας το είπαν τα κανάλια
Μας το είπαν τα κανάλια που ´ναι για τα καρναβάλια

Ποιος ποιος ποιος μωρό μου ποιος
 Ποιος ποιος ο κορονοϊός

Μα η αρρώστια αυτή κολλάει απ´το φόβο που σκορπάει
Απ´το φόβο που σκορπάει ο ΑΝΤ1 και το ΣΚΑΙ

Ποιος ποιος ποιος μωρό μου ποιος
Ποιος ποιος ο κορονοϊός


ε χιούμορ για τον κορονοϊό στην Θεσσαλονίκη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου