Επιλογή γλώσσας

Τετάρτη 28 Ιουλίου 2021

Οι «βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές» έχουν οξύνει τις ταξικές ανισότητες όπου εφαρμόστηκαν

 


ΑΝΤΙΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ

Τις δραματικές συνέπειες που θα έχουν για τα παιδιά των εργατικών - λαϊκών οικογενειών οι «βέλτιστες πρακτικές» της ΕΕ και του ΟΟΣΑ, που υλοποιούνται με το αντιεκπαιδευτικό νομοσχέδιο, ανέδειξε ο βουλευτής του ΚΚΕ, Γιάννης Γκιόκας, μιλώντας στην Ολομέλεια της Βουλής.

Φέρνοντας το παράδειγμα των εκπαιδευτικών συστημάτων της Γερμανίας, της Γαλλίας και της Βρετανίας, όπου εφαρμόστηκε η κατηγοριοποίηση των σχολείων, υπογράμμισε ότι οξύνθηκαν οι ταξικές και φυλετικές ανισότητες.

Αναφέρθηκε επίσης στα μορφωτικά αποτελέσματα που είχαν αυτά τα εκπαιδευτικά μοντέλα, τα οποία φάνηκαν με τον ανορθολογισμό, τον σκοταδισμό, τον αρνητισμό της επιστήμης που εκδηλώθηκε εν μέσω πανδημίας σε πάρα πολλές χώρες. «Όλα αυτά τα φαινόμενα είναι δικά σας ιδεολογικά και πνευματικά τέκνα», είπε, αφού υποβαθμίζονται μαθήματα όπως η Βιολογία, η Φυσική, η Χημεία για να μπουν στο σχολείο οι δεξιότητες που έχει ανάγκη το κεφάλαιο.

«Αυτά είναι τα διεθνή και ευρωπαϊκά σας πρότυπα, κύριοι της κυβέρνησης και κύριοι του ΣΥΡΙΖΑ» σημείωσε, προσθέτοντας πως οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ δεν πάνε πίσω στον εξωραϊσμό των ευρωενωσιακών πολιτικών με πιο χαρακτηριστική την τοποθέτηση του Αλ. Τσίπρα ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση και η Κομισιόν κινούνται «σε αντίθετη κατεύθυνση» από το κυβερνητικό νομοσχέδιο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου