Επιλογή γλώσσας

Σάββατο 23 Απριλίου 2022

Επιστολή του Αν. Τσουκαράκη για ψευδές δημοσίευμα της «Αυγής»


Σε δημοσίευμα της εφημερίδας "ΑΥΓΗ" περιλαμβάνονταν ανακριβή στοιχεία σχετικά με το πρόσωπό μου. Προς αποκατάσταση της αλήθειας, ζήτησα τη δημοσίευση επιστολής μου, την οποία η προαναφερθείσα εφημερίδα ουδέποτε δημοσίευσε. Κατόπιν τούτου, παρακαλώ για τη δημοσίευσή της απ' την εφημερίδα "Ριζοσπάστης".

Με εκτίμηση,

Αναστάσιος Τσουκαράκης

Αντισυνταγματάρχης ε.α.

Η επιστολή μου προς την εφημερίδα "ΑΥΓΗ":

"Προς τον εκδότη της εφημερίδας "ΑΥΓΗ"

Αξιότιμε κύριε,

Εν όψει του συνεδρίου του ΣΥΡΙΖΑ την 15.4.2022 υπήρξε σχετικό άρθρο, με τίτλο: "3ο Συνέδριο ΣΥΡΙΖΑ / Οι 155 αριστίνδην σύνεδροι", στην αρχή του οποίου αναφερόταν επί λέξει: "Εξέχουσες προσωπικότητες από τον χώρο του πολιτισμού, της επιστήμης, των γραμμάτων, του αθλητισμού, εκπρόσωποι της Αυτοδιοίκησης, συνδικαλιστές, πολιτικοί, στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων εν αποστρατεία βρίσκονται μεταξύ των 150 αριστίνδην μελών που θα έχουν δικαίωμα παρέμβασης στο 3ο Συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ - Προοδευτική Συμμαχία". Στον ανωτέρω κατάλογο αναφέρονταν και το όνομά μου.

Κατόπιν των ανωτέρω, επιθυμώ να διευκρινίσω ότι ουδεμία σχέση έχω με την οργανωτική δομή του ΣΥΡΙΖΑ, είτε ως μέλος, είτε ή με κάποια άλλη ιδιότητα και δεν συμφωνώ με τις θέσεις του. Στο συνέδριο προσκλήθηκα ως πρώην πρόεδρος της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ), αλλά δεν έγινε δυνατό να παραστώ, για λόγους τους οποίους ήδη έχω κοινοποιήσει.

Κατόπιν τούτου, παρακαλώ όπως διαγραφεί το όνομά μου απ' το ως άνω άρθρο της ηλεκτρονικής εφημερίδας "ΑΥΓΗ" της 15.4.2022.

 Επιστολή από τον Αναστάσιο Τσουκαράκη, αντισυνταγματάρχη ε.α., πρώην πρόεδρο της Πανελλαδικής Ομοσπονδίας Ενώσεων Στρατιωτικών (ΠΟΕΣ), στο Ριζοσπάστη

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου