Επιλογή γλώσσας

Σάββατο 4 Ιουνίου 2022

Συγκρίσεις τρένων

Ατμομηχανή υψηλής ταχύτητας «Ιωσήφ Στάλιν». 1936

Ατμομηχανή IS20-16

Τρένο στην ΕΣΣΔ: 180 χιλ/ώρα τελική το 1932!

Τα τρένα αυτά χρησιμοποιούνταν μέχρι το 1972 στην ΕΣΣΔ. 

Ατμομηχανή υψηλής ταχύτητας «Ιωσήφ Στάλιν»

Ατμομηχανή υψηλής ταχύτητας «Ιωσήφ Στάλιν». 1936 Την εποχή της δημιουργίας του, ήταν η πιο ισχυρή επιβατική ατμομηχανή στην Ευρώπη. Νικητής του Grand Prix στην Παγκόσμια Έκθεση στο Παρίσι το 1937.

Οι επιβάτες τους ήταν Σοβιετικοί εργάτες και επιστήμονες που πήγαιναν καθημερινά στις δουλειές τους. 

Σήμερα οι τιμές των ταχυτρενων στην Ευρώπη και Ιαπωνία είναι απαγορευτικές για τον μέσο εργαζόμενο.

 https://en.m.wikipedia.org/wiki/Russian_locomotive_class_IS

Ατμομηχανή υψηλής ταχύτητας «Ιωσήφ Στάλιν»

Βελτιωμένη ατμομηχανή τύπου 2-3-2, ενώ η ИС ήταν τύπου 1-4-2

Ατμομηχανή υψηλής ταχύτητας «Ιωσήφ Στάλιν»

 «Λευκό βέλος»

«Λευκό Βέλος» των 160 χλμ/ώρα


Τρένο Ελλάδα 2022: «Λευκό Βέλος» των 160 χλμ/ώρα

Ξεκίνησαν οι βλάβες στο πολυδιαφημισμένο τρένο 

Πριν καλά καλά κλείσει η πρώτη εβδομάδα από την ημέρα έναρξης των δρομολογίων του ETR (Elettro Treno Rapido) παρουσιάστηκε βλάβη με αποτέλεσμα το τρένο που είναι γνωστό και ως «Λευκό Βέλος», να επιστρέψει αργά από τη Θεσσαλονίκη στην Αθήνα.

Η εταιρεία,ανέφερε χαρακτηριστικά γύρω στις 8.30 το βράδυ: «Το τρένο τώρα βρίσκεται στην Τιθορέα. Ως πλήρως ανακαινισμένο, όπως όλα τα καινούργια τρένα, ενδέχεται να παρουσιάσει κάποια απροσδόκητη αστοχία. Φροντίζουμε τους επιβάτες μας και θα αποζημιωθούν πλήρως. Είμαστε σε διαρκή επικοινωνία με την τεχνική ομάδα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου