Επιλογή γλώσσας

Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2020

«...είμαι όμως ΚΚΕ»


Καλεσμένοι, «Μουσικό κουτί» στην ΕΡΤ, ο Φοίβος Δεληβοριάς και η Νατάσσα Μποφίλιου

Καλεσμένοι στην πρεμιέρα της εκπομπής είναι η «παθιασμένη και εκρηκτική ντίβα» Νατάσσα Μποφίλιου και «ο τρυφερός μεν, σαρκαστικός δε, αφηγητής της ιστορίας της γενιάς του» Φοίβος Δεληβοριάς.

Οι δύο σπουδαίοι καλλιτέχνες μιλάνε για τα τραγούδια που τους μεγάλωσαν και τους έκαναν τελικά αυτό που είναι,αφηγούνται άγνωστες ιστορίες πίσω από τους στίχους τους και ερμηνεύουν σε πρώτη τηλεοπτική μετάδοση τα καινούργια τους τραγούδια.

Την παρέα πλαισιώνει στο πιάνο ο συνθέτης Θέμης Καραμουρατίδης. Ο Φοίβος Δεληβοριάς και η Νατάσσα Μποφίλιου διαμορφώνουν το juke box της ζωής τους, βάζοντας αντί για κέρμα αναμνήσεις και συναισθήματα και ερμηνεύουν τραγούδια που κανείς δεν θα μπορούσε να φανταστεί!

Στη Νατάσσα άλλαξε, λίγο, τους στοίχους του Σαββόπουλος: «δεν είμαι Πασόκα, δεν είμαι ούτε Κουκουέ» σε «Δεν είμαι Πασόκα, είμαι όμως Κουκουέ»

Το συγκεκριμένο σημείο συγκεκριμένο σημείο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου