Επιλογή γλώσσας

Τρίτη 20 Δεκεμβρίου 2022

Η Θεσσαλονίκη απειλείται με κυκλοφοριακό «έμφραγμα»


Ο κ. Καραμανλής μίλησε για "μια πολύ ευχάριστη ημέρα" αλλά απέφυγε να αναφέρει ότι με ευθύνη του υπουργείου του επί χρόνια η γραμμή διέθετε μόνο 1 λεωφορείο από τα 3 που είναι προγραμματισμένα ενώ για αρκετές ημέρες τους τελευταίους μήνες λόγω βλάβης του μοναδικού οχήματος η γραμμή 22 έκλεισε και έμεινε η Άνω Πόλη χωρίς λεωφορεία» σημειώνει η ανακοίνωση και προσθέτει: «Έδωσε πανηγυρικό χαρακτήρα στη σημερινή του επίσκεψη λέγοντας "έχουμε αφήσει πίσω μας τον χειρότερο εαυτό των συγκοινωνιών της Θεσσαλονίκης", κρύβοντας την πραγματικότητα που βιώνει το επιβατικό κοινό της πόλης.

Συγκρίνει σκόπιμα την εποχή που ο ΟΑΣΘ επί ΣΥΡΙΖΑ λειτουργούσε με 200 λεωφορεία χωρίς να αναφέρει ότι παρά τον πακτωλό εκατομμυρίων ευρώ (άνω των 35 εκατ. το χρόνο) που δίνονται σε ιδιώτες και εταιρείες ενοικίασης το συγκοινωνιακό έργο εκτελείται κατά 60% λόγω της έλλειψης οδηγών και οι αναμονές στις στάσεις στις καθημερινές εργάσιμες μέρες ξεπερνούν στις ώρες αιχμής τα 20' και τα 30' λεπτά. Η ταλαιπωρία των επιβατών μεγαλώνει όταν τα πανάκριβα λεωφορεία leasing λόγω των πολλών χιλιομέτρων παρουσιάζουν βλάβες και αποσύρονται στα αμαξοστάσια. Η κατάσταση θα γίνει ακόμη χειρότερη τις επόμενες ημέρες ενόψει των Χριστουγέννων καθώς αυξάνεται η κίνηση στους δρόμους που σε συνδυασμό με την απόλυτη έλλειψη δωρεάν χώρων στάθμευσης δημιουργεί εφιαλτικές κυκλοφοριακές καταστάσεις. Η Θεσσαλονίκη απειλείται με κυκλοφοριακό "έμφραγμα" και η κυβέρνηση παίζει επικοινωνιακά παιχνίδια σε βάρος του λαού. Σκόπιμα καθυστερεί την πρόσληψη μόνιμου προσωπικού στον ΟΑΣΘ, προκαλώντας αδυναμία έργου, για να μοιράσει και νέο κομμάτι της συγκοινωνίας σε ιδιώτες. Κάτι που μεθοδεύεται από την αρχή του νέου έτους με την παραχώρηση ακόμη οκτώ γραμμών, οι οποίες θα προστεθούν στις ήδη 31 που εξυπηρετούν τα ΚΤΕΛ. Ο λαός της Θεσσαλονίκης βιώνει καθημερινά το φιάσκο της συγκοινωνίας και δεν μπορούν κανενός είδους φιέστες να αλλάξουν την άσχημη εικόνα που δημιούργησε και αυτή και οι προηγούμενες κυβερνήσεις, για να δώσουν τα αστικά λεωφορεία βορά στα επιχειρηματικά συμφέροντα.   

Μόνη λύση αποτελεί η άμεση πρόσληψη του αναγκαίου προσωπικού (οδηγοί και εργατοτεχνίτες) με μόνιμη και σταθερή δουλειά με πλήρη δικαιώματα, η άμεση προμήθεια ανταλλακτικών και των απαραίτητων εργαλειομηχανών για τη συντήρηση των υπαρχόντων λεωφορείων, η άμεση προμήθεια πραγματικά καινούργιων λεωφορείων με κριτήριο την κάλυψη των σύγχρονων αναγκών του επιβατικού κοινού για σύγχρονη ποιοτική φθηνή και κυρίως ασφαλή αστική συγκοινωνία.

Όμως όλα αυτά που είναι αναγκαία για τον λαό της πόλης, αλλά και για τους εργαζόμενους στον οργανισμό είναι διαμετρικά αντίθετα με τη λογική και της σημερινής και των προηγούμενων κυβερνήσεων, τη λογική του κόστους οφέλους, τη λογική του λεγόμενου επιτελικού κράτους, τον κανονισμό 1370 της Ευρωπαϊκής Ένωσης έναν κανονισμό που στην ουσία τον έφτιαξαν και τον υπαγόρευσαν τα λόμπι των μονοπωλιακών επιχειρηματικών ομίλων των μεταφορών που έχουν βάλει στο μάτι και την αστική συγκοινωνία της πόλης μας.

Καμία αναμονή για σωτήρες. Εργαζόμενοι του ΟΑΣΘ και επιβάτες, ο ίδιος ο λαός με την οργάνωση και τους αγώνες του μπορεί να επιβάλει θετικές εξελίξεις για να ανασαίνει η πόλη, για αστικές συγκοινωνίες προς όφελος της κοινωνίας και όχι πεδίο κερδοφορίας για επιχειρηματικά συμφέροντα.

 ΚΟΒ ΟΑΣΘ του ΚΚΕ

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου