Επιλογή γλώσσας

Παρασκευή 13 Δεκεμβρίου 2019

Με την άθλια κατάσταση του ΟΑΣΘ

Σε ένα επικίνδυνο και αποπροσανατολιστικό σόου εξελίχθηκε η ειδική συνεδρίαση το βράδυ της Τετάρτης του Δημοτικού Συμβουλίου Θεσσαλονίκης για τις αστικές συγκοινωνίες της πόλης, δηλαδή τον ΟΑΣΘ.

Στην συζήτηση συμμετείχαν εκπρόσωποι της νυν και της πρώην κυβέρνησης, εκπρόσωποι άλλων παρατάξεων και κομμάτων, πολλοί εκπρόσωποι των πρώην μετόχων, κ.λπ., που με την προληπτική αλλά ισχυρή παρουσία της Αστυνομίας, έστησαν μια προσχηματική αντιπαράθεση με στόχο να ορθώσει νέα πλαστά διλήμματα στο λαό.

Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Γ. Σκόδρας, βρήκε τον ένοχο για την άθλια κατάσταση που βιώνει καθημερινά ο λαός μέσα στα ελάχιστα και σαράβαλα λεωφορεία, στην δήθεν «κρατικοποίηση».

Αφού υπερασπίστηκε την εκχώρηση έργου, στα ΚΤΕΛ καταρχήν, υποσχέθηκε περισσότερα λεωφορεία στο ...μέλλον, έταξε χρήματα πρώην στους μετόχους και προειδοποίησε το λαό ότι θα χρειαστεί να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη, καθώς όπως είπε δεν γίνεται να συνεχιστεί η πολιτική κρατικής επιχορήγησης του 80% του κόστους του εισιτηρίου.

Αυτή την πολιτική υπερασπίστηκαν με επιμέρους διαφοροποιήσεις, οι εκπρόσωποι όλων των παρατάξεων, πλην της «Λαϊκής Συσπείρωσης». Αφού ακόμη και ο ΣΥΡΙΖΑ που δήθεν «κρατικοποίησε» τον ΟΑΣΘ ταυτόχρονα έστρωσε το νομοθετικό πλαίσιο πάνω στο οποίο θα προχωρήσει η ιδιωτικοποίησή του.

Η διοίκηση του δήμου έβαλε πλάτη στην προώθησης των κυβερνητικών σχεδιασμών δίνοντας πίστωση χρόνου. Ενώ υπερασπίστηκε την παρουσία της Αστυνομίας μέσα στο δημαρχείο, και τους ελέγχους σε πολίτες έξω από την αίθουσα του δημοτικού συμβουλίου, ισχυριζόμενη ότι «η ελληνική Αστυνομία δεν ανέλαβε αυτό το καθήκον για πρώτη φορά χθες. Ήταν, είναι και θα είναι παρούσα για να επιτελέσει το αυστηρά καθορισμένο καθήκον της. Το δημοτικό μας συμβούλιο είναι τόπος ανταλλαγής επιχειρημάτων και απόψεων και όχι πεδίο ακτιβισμού και συνθημάτων».

Αυτή η πολιτική είναι που θέλει την προστασία της Αστυνομίας. Αυτή που οδήγησε στην άθλια κατάσταση τις αστικές συγκοινωνίες και σε καθημερινό μαρτύριο για τις μετακινήσεις του το λαό.

Αυτό ακριβώς ανέδειξαν στις τοποθετήσεις τους οι σύμβουλοι της «Λαϊκής Συσπείρωσης».
Αναφέρθηκαν στη διαρκή περικοπή της κρατικής χρηματοδότησης, με αποτέλεσμα τα τελευταία χρόνια να έχει μειωθεί από τα 130 εκατ. ευρώ στα 43 εκατ. Όπως είπαν δεν ήταν αποτέλεσμα της κρίσης αλλά των επιλογών και κατευθύνσεων της ΕΕ για μείωση έως παύση των κρατικών επιχορηγήσεων.

Είπαν ότι η κυβέρνηση αξιοποιώντας την δικαιολογημένη τεράστια αγανάκτηση των πολιτών, προσπαθεί να πείσει το λαό όχι απλά να ξεχάσουμε ποια είναι η αιτία που οδήγησε εδώ, αλλά να και να συναινέσει στην προωθούμενη ιδιωτικοποίησή του. Δεν ήταν αποτέλεσμα της κρίσης αλλά των επιλογών και κατευθύνσεων της ΕΕ για μείωση έως παύση των κρατικών επιχορηγήσεων. Άρα το εισιτήριο θα γίνει πιο ακριβό και οι υπηρεσίες θα χειροτερεύσουν.

Και κατέληξαν τονίζοντας ότι δικαίωμα του λαού σε σύγχρονες φθηνές και ασφαλείς αστικές συγκοινωνίες μπορεί να ικανοποιηθεί μέσα από Ενιαίο Κρατικό Φορέα για τις συγκοινωνίες, αποκλειστικά δημόσιο χωρίς ιδιώτες και δήμους μετόχους.

Και κάλεσαν το λαό να παλέψει σε αυτή την κατεύθυνση. (Δείτε εδώ video από την παρέμβαση του Μ. Κωνσταντινίδη).


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου