Επιλογή γλώσσας

Τρίτη 10 Οκτωβρίου 2023

Ελενα Ακρίτα: Εγώ ψήφισα τον δεξιό Δημάρχο στο δήμο μου


Η βουλευτής επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, Έλενα Ακρίτα

Η βουλευτής επικρατείας του ΣΥΡΙΖΑ, Έλενα Ακρίτα, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην ΕΡΤ, στους δημοσιογράφους Δημήτρη Κοτταρίδη και Νίνα Κασιμάτη δήλωσε ότι στη γειτονιά της (δήμο Φιλοθέης-Ψυχικού) ψηφίζει δεξιό δήμαρχο ενώ ο ΣΥΡΙΖΑ κατέβαζε δικό του σχήμα.

Η δήλωση της Ακρίτα

Έλενα Ακρίτα: «Ήθελα να πω και κάτι αν μου επιτρέπετε. Ο γνώμονας δεν είναι απαραίτητα πολιτικός, όταν πρόκειται για τις αυτοδιοικητικές εκλογές. Τον ψήφησα ήδη. Και ψηφίζω δεξιό 

Δημήτρης Κοτταρίδης: «Για εμένα δεν θα έπρεπε να υπάρχει καθόλου πολιτική εξίσωση σε αυτό. Θα έπρεπε η κοινωνία και η γειτονιά να ψηφίζει τον άνθρωπο που τον ξέρει και ξέρει ότι μπορεί να δουλέψει για την περιοχή».

Έλενα Ακρίτα: «Εγώ ψηφίζω δεξιό δήμαρχο στη γειτονιά μου».

Δημήτρης Κοτταρίδης: «Δεξιό θα ψηφίσετε σήμερα;»

Έλενα Ακρίτα: «Τον ψήφισα ήδη». Βίντεο

 alfavita


 

1 σχόλιο:

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου