Επιλογή γλώσσας

Παρασκευή 7 Οκτωβρίου 2022

Βρε Τσίπρα sorry δεν γίνομαι πασόκος με το ζόρι


 Το πρώτο προεκλογικό σποτ του ΣΥΡΙΖΑ για τις εκλογές *

Στίχοι: Φώτης Λυμπερόπουλος 

Σκηνοθεσία: Φώτης Λυμπερόπουλος - Jo Di 

Video edit: Jo Di 

 Στίχοι 

Βρε Τσίπρα sorry

Αλέξη μου, Τσιπράκο μου

ηγέτη του γλυκού νερού θα είμαι ειλικρινής απέναντί σου.

 Αριστερά, πρώτη φορά

μακάρι να γινότανε αλλά δεν ήταν έτσι η πρόθεσή σου.

 

Μας φλόμωσες στα ψέμματα

νεοφιλελές κατάντησες για αυτό άρχισε να ψάχνεις ψήφο άλλη

 και όλα τα βρωμόσκυλα

 στο κόμμα σου τα έχωσες και έπαθα αναστάτωση μεγάλη.

 

Βρε Τσίπρα σόρι

δεν γίνομαι πασόκος με το ζόρι

κι εδώ τελειώνει το δικό μας στόρι

νοικοκυραίους πήγαινε να γλείψεις.

 

Βρε Τσίπρα σόρι

οι αριστεροί δεν είναι πια μαζί σου

ξεφτίλα ήταν η κυβέρνησή σου

της Μέρκελ είσαι εσύ τσιράκι

σόρι σόρι, σόρι

δεν γίνομαι πασόκος με το ζόρι

σόρι, σόρι

δεν γίνομαι πασόκος με το ζόρι.

 

Αλέξη μου, Τσιπράκο μου

λαμόγιο κωλοτούμπα μου ξεφτίλισες την ψήφο του Ιούλη

μνημόνια μάς έφερες

 την κοινωνία ρήμαξες και άνοιξες τον δρόμο για τον Κούλη.

 

Τα τσέπωσες πολύ χοντρά

 τους πρόσφυγες τους έπνιξες και δολοφόνους στήριξες του ΝΑΤΟ

μα ήρθε πια η ώρα για

το κόμμα σου το δεξιό στις εκλογές να πάει βαθιά στον πάτο.

 

Βρε Τσίπρα σόρι

δεν γίνομαι πασόκος με το ζόρι

κι εδώ τελειώνει το δικό μας στόρι

στη φυλακή σού αξίζει να σαπίσεις.

 

Βρε Τσίπρα σόρι

οι αριστεροί δεν είναι πια μαζί σου

ξεπουλημένοι είναι όλοι οι δικοί σου

του Σόιμπλε τσιράκι νέο σόρι σόρι, σόρι

δεν γίνομαι πασόκος με το ζόρι

σόρι, σόρι

δεν γίνομαι πασόκος με το ζόρι.

 

Σόρι, σόρι

δεν γίνομαι πασόκος με το ζόρι

σόρι, σόρι

δεν γίνομαι πασόκος με το ζόρι.


* είναι βίντεο του 2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου