Σαν τα Μπάρμπαρα!!! Στην Ελλάδα για να κυκλοφορείς ελεύθερα πρέπει να φοράς αλυσίδες.
Ο Χριστόφορος Ζαραλίκος φοράει αλυσίδες και υποδέχεται το συγκλονιστικό χιόνι της ''BARBARA''.
Ζηλεύει τον Πιερρακάκη μαζί με τους Ιάπωνες και εξάγει Ελληνική τεχνογνωσία σε όλους τους τομείς. Συγκινείται από το δράμα Θεοδωρικάκου μαζί με τον Αυτιά και μπερδεύει τα λόγια του μαζί με τον Κυριάκο.
Τέλος μας διηγείται την εμπειρία του από την Hellenic Trains και μας μοστράρει ένα ληγμένο σάντουιτς.
Πληροφορίες για την παράσταση ''ΠΡΩΤΑ Ο ΘΕΟΣ" εδώ: ΑΘΗΝΑ https://www.viva.gr/tickets/standupco... ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ https://www.viva.gr/tickets/standupco... ΚΡΗΤΗ https://www.viva.gr/tickets/theater/t... ΙΩΑΝΝΙΝΑ: https://www.viva.gr/tickets/theater/p... ΚΕΡΚΥΡΑ: 7 ΤΕΧΝΩΝ ΤΟΠΟΣ τηλ κρατήσεων 6974354460 Tον καλλιτέχνη τον οδηγεί η ελευθερία της έκφρασης και τον ζει το κοινό του: https://www.paypal.com/donate?hosted_...
Εξάγουμε όμως τεχνογνωσία και πολιτισμό σε όλη την οικουμένη. Την τεχνογνωσία του Πιερακάκη στην Ιαπωνία (που έχει μείνει πίσω σε αυτά τα θέματα). Τεχνογνωσία πώς να κλείνεις προληπτικά τον δρόμο, με δυο πόντους χιόνι, πριν κλείσει μόνος του. Τεχνογνωσία για αντισεισμική προστασία με προσευχές που πλήττουν μόνο Μουσουλμάνους. Τεχνογνωσία για τέρματα που γέρνουν καλλιτεχνικά σαν τον πύργο της Πίζας. Τεχνογνωσία για το πώς γίνονται οι σωστές συνεντεύξεις, όταν θέλεις να γλείψεις τον καλεσμένο υπουργό. Τεχνογνωσία για τους πολιτικούς συμβολισμούς του ζιβάγκο. Τεχνογνωσία για το πώς μπορείς να λύσεις όλα τα θέματα με παπάδες και μπάτσους. Τεχνογνωσία για το πώς γεννάς πολιτισμό, όταν βάζεις τα ΜΑΤ να “φυλάνε” το Εθνικό Θέατρο από τους καλλιτέχνες που διαδηλώνουν, και όταν προστατεύεις ένα κάθαρμα, επειδή είναι πατριωτάκι σου ή μέλος της φαμίλιας-συμμορίας.
ΑπάντησηΔιαγραφή