Επιλογή γλώσσας

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2022

Το ιππικό επέστρεψε στον Ελληνικό Στρατό


 ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΤΑΒΛΟΥΣ ΤΗΣ ΕΡΙΕΤΑΣ ΖΑ'Ι'ΜΗ ΣΤΟΥΣ ΣΤΑΒΛΟΥΣ ΤΟΥ ΓΕΕΘΑ....ΕΝΑΣ 75ΧΡΟΝΟΣ ΤΑΞΙΑΡΧΟΣ ΔΡΟΜΟΣ !!!

Όσo περισσότερο φτωχοποιείται ο κόσμος, τόσο περισσότερο η κυβέρνηση προσπαθεί να στρέψει την προσοχή σε θεάματα, τακτική την οποία όπως αναφέραμε και χθες εφάρμοζε κατά κόρον η χούντα.

Έστι λοιπόν παρά τις διαρκείς υποσχέσεις του πρωθυπουργού στα στελέχη ότι θα πάρουν τα νυχτερινά που τους χρωστάνε ή ότι θα δώσουν επίδομα στον Στόλο, τίποτε δεν έχει υλοποιηθεί μέχρι στιγμής. Δεν έχουν καταφέρει ακόμα να φέρουν ένα νομοσχέδιο που να ρυθμίζει θέματα των στελεχών στα 3,5 χρόνια διακυβέρνησης από τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Την ίδια ώρα η Τουρκία αυξάνει τις απειλές της και φθάνει να κάνει και δοκιμές με βαλλιστικό πύραυλο, κάτι το οποίο αφορά άμεσα και την χώρα μας.

Απέναντι σε αυτά η «απάντηση» του ΓΕΕΘΑ είναι η σύσταση ίλης ιππικού για να παρευλαύνει στην ΑΘήνα την 25η Μαρτίου και η επαναφορά 75χρονου απόστρατου στην ενέργεια. Εάν αυτό δεν είναι αντιγραφή των χουντικών εορτών για την ''Πολεμική Αρετή των Ελλήνων'' τότε τι είναι;

Και ο αρμοδιότερο άνθρωπος για αυτή την αντιγραφή είναι ο 75χρονος και όχι 73χρονος Ταξίαρχος, ο οποίος αποφοίτητησε το 1969 από την Σχολή Ευελπίδων και συμμετείχε σε όλες αυτές τις χουντικές διοργανώσεις, ώστε σήμερα να είναι σε θέση να τις αναβιώσει.

Ο υπερήλικας Ταξίαρχος Δημήτριος Στεργίου Καψάλης, παραιτήθηκε όντας αντισυνταγματάρχης το 1996 και επανέρχεται σήμερα με την βαθμό του Ταξιάρχου για να υπηρετήσει στον Ελληνικό Στρατό. Τέτοια θα βλέπουν οι Τούρκοι και θα πεθαίνουν από τα γέλια.


Μάλιστα ο ίδιος ο υπερήλικας Ταξίαρχος φορώντας κολάν με την στολή υπ’ αριθμόν 8,  δήλωσε στο Έθνος:

«Η απόφαση επανασύστασης του ιππικού στον Ελληνικό στρατό πάρθηκε από τον λεβέντη αρχηγό ΓΕΕΘΑ Κωνσταντίνο Φλώρο και από κοινού με τον αρχηγό Γ.Ε.Σ. Αντιστράτηγο Χαράλαμπο Λαλούση, τον Διευθυντή Ιππικού Τεθωρακισμένων του Γενικού Επιτελείου Στρατού Γεώργιο Μαυροειδή και τον Διοικητή του ΚΕΤΘ Ταξίαρχο Ιωάννη Δέλλα μου εμπιστεύτηκαν αυτό το τεράστιο εγχείρημα. Θέλω να τους ευχαριστήσω για την απεριόριστη εμπιστοσύνη και την στήριξη που έχουν προσφέρει για να δημιουργηθεί η νέα Ίλη Ιππικού».

Πόσο κοστίζουν οι στάβλοι του ΓΕΕΘΑ και ο 75χρονος Ταξίαρχος



Η απάντηση δεν άργησε να έρθει από στελέχη των Ενόπλων Δυνάμεων, τα οποία σχολίαζαν στο armyvoice.gr το όνειρο του Στρατηγού Φλώρου: Ρεπορτάζ Ιωάννα Ηλιάδη

«Μια ίλη που ενώ ακόμα δεν έχει καν άλογα καλα – καλα (7 άλογα), παρόλα αυτά τοποθετήθηκαν ήδη 13 (νεαροί/ες) Αξκοί την ίδια ώρα που σε Μονάδες πρώτης Γραμμής στον Έβρο υπάρχουν 2 το πολύ 3 Αξκοί για να κάνουν τα πάντα όλα και με μισθό πείνας.

Πόσο άραγε θα μας κοστίσει αυτό το ανέκδοτο; Και για πιο λόγο; Για να κάνει 2 φορές το χρόνο παρέλαση; Είμαστε σοβαροί;».

Αναζητήσαμε επίσημα στοιχεία αναφορικά με το κόστος και εντοπίσαμε ότι έχει εγκριθεί κονδύλι σχεδόν 35.000 ευρώ άμεσα, με κατεπείγουσες διαδικασίες και χρέωση στον προύπολογισμό του 2022, για την τροφή των αλόγων και την προμήθεια απαραίτητων εξαρτημάτων για τους ιππείς και τα άλογα.

Λεφτά υπάρχουν για άλογα και επιδείξεις, αλλά δεν υπάρχουν για να εφαρμόσουν τους νόμους για τα στελέχη και να τους πληρώσουν τα νυχτερινά που τους χρωστάνε. Μάλιστα σε διαρκείς ερωτήσεις της αντιπολίτευσης για το πόθε θα πληρωθούν τα νυχτερινά, η σταθερή απάντηση του υπουργείου είναι ότι δεν υπάρχουν χρήματα.

Προφανώς δεν υπάρχουν χρήματα για τα στελέχη, αλλά υπάρχουν για τους στάβλους του ΓΕΕΘΑ. 

Ποιος αγόρασε τα άλογα

Πόσο κόστισαν τα άλογα και ποιος πλήρωσε παραμένει γκρίζα ζώνη.

Ο 75χρονος Ταξίαρχος δήλωσε σχετικά στο Έθνος:

«Δούλεψα όλο το καλοκαίρι για να ηρεμήσω τα άλογα. Το δικό μου είναι πολύ ψηλό και το ονομάζω Κότινος, δηλαδή, το αρχαίο κλαδί ελιάς. Είναι ο Καπουέρο με καταγωγή από την Τσεχία και αίμα γερμανικό και αγοράστηκε από τον ιππικό όμιλο Βαρυμπόμπης για 3.000 Ευρώ.

Η Αναάρα ήταν άλογο ιπποδρόμου και αγοράστηκε από τον προπονητή ιπποδρόμου Γιάννη Μυκονιάτη. Είναι ο Έντι που μου τον χάρισε ο Κώστας Μεϊμαρίδης και εγώ με τη σειρά μου το χάρισα στον Ελληνικό Στρατό.

Είναι ο Σαλονικιός ή Καρντάσης που το αγοράσαμε από έναν αγρότη στη Θεσσαλονίκη.

Είναι ο Ζιλιέν που αγοράστηκε από την Πάτρα με καλές περγαμηνές στα εμπόδια.

Και τέλος είναι και ο Δίας που αγοράστηκε επίσης από την Πάτρα. Τις επόμενες ημέρες θα ταξιδέψουμε στη Ζάκυνθο και στο Μεσολόγγι για να δούμε και άλλα άλογα με τα οποία πρέπει να στελεχώσουμε τη νεοσύστατη ύλη Ιππικού».

Όσο κι εάν ψάξαμε στο Διαύγεια, δεν κατορθώσαμε να εντοπίσουμε τα παραστατικά της αγοράς αυτών των αλόγων για να δούμε και πόσο κόστισαν στον ελληνικό λαό και να αναλογιστούμε γιατί δεν μειώνεται ο ΦΠΑ στα μακαρόνια. Μήπως για να έχουμε τροφή για τα άλογα του ΓΕΕΘΑ;

Υπάρχουν άραγε τα παραστατικά της αγοράς; Ή μήπως να πιστέψουμε τις φήμες που τα θέλουν να αγοράστηκαν με μυστικά κονδύλια τα οποία προορίζονται για άλλους σκοπούς και δεν θα βρεθούν ποτέ οι αποδείξεις;

Πάντως, ο μισθός του επανελθόντα 75χρονου Ταξιάρχου που διοικεί 13 άτομα, ξεπερνά τα 2.500 ευρώ, και είναι περισσότερα από όσα παίρνει ένας μάχιμος Ταξίαρχος στην πρώτη γραμμή, ο οποίος θα κληθεί να υπερασπιστεί ένα ολόκληρο νησί όπως η Σάμος για να μην πέσει σε εχθρικά χέρια.....

 patrinaki

Αυτοί που επανιδρύουν το ιππικό στην χώρα μας να προστατεύει όπως δήλωσαν τα σύνορα μήπως στο πίσω μέρος του μυαλού τους έχουν εικόνες ντροπής σαν αυτές στα σύνορα ΗΠΑ- ΜΕΞΙΚΟΥ ;

Δηλώσεις του υπερήλικα ταξίαρχου κ Στεργίου – Καψάλη: «οι Αμερικανοί χρησιμοποιούν σήμερα άλογα για να φυλάνε τα σύνορα με το Μεξικό. Σχεδόν όλοι οι στρατοί και όλα τα ευρωπαϊκά κράτη έχουν κρατήσει το ιππικό τους για ειδικές αποστολές».



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Tα σχόλια στο μπλοκ πρέπει να συνοδεύονται από ένα ψευδώνυμο, ενσωματωμένο στην αρχή ή το τέλος του κειμένου